AC-konsulent til kvalitetsudvikling i det specialiserede socialområde i Region Midtjylland

dato

Vil du være med til at understøtte og udvikle kvaliteten i det specialiserede socialområde i Region Midtjylland? Har du lyst til at bringe din viden og erfaring i spil i en central, koordinerende kvalitetsfunktion hos en af Danmarks største leverandører af specialiserede botilbud? Har du mod på at sætte dit præg på den socialfaglige kvalitet i fremtidens specialiserede socialområde i Region Midtjylland? Hvis du kan svare JA hertil, er du måske vores nye AC-konsulent. 

 

Vi inviterer dig indenfor i en fagligt ambitiøs afdeling, hvor vi kan tilbyde:
  • Spændende opgaver og faglige udfordringer, hvor du har mulighed for at bidrage til kvalitetsudviklingen, dels for Socialområdet og dels for Socialområdets Stab.
  • Tæt samarbejde med ledelse og faglige ressourcepersoner, både centralt og decentralt. 
  • En afvekslende hverdag med mange forskellige samarbejdspartnere og opgaver.
  • Dygtige kolleger, hvor samarbejde og videndeling vægtes højt.
  • En arbejdsplads med en uformel kommunikation i det daglige.
  • Et anerkendende arbejdsmiljø med fokus på tillid, dialog og arbejdsglæde, hvor der er plads til forskellighed.
  • Mulighed for fleksibel arbejdstilrettelæggelse, inkl. at arbejde hjemmefra op til to dage om ugen, når opgaverne tillader det.
  • Introforløb, hvor dine opgaver præciseres, og hvor du har indflydelse på sammensætningen med afsæt i kompetencer og interesser. 

 

Om stillingen

Du kommer til at indgå i løsningen af både drifts- og udviklingsopgaver, hvor du vil samarbejde på tværs af forskellige fagligheder og på alle niveauer i en stor organisation. Du vil ofte være tovholderen, proces- og/eller projektlederen, men også den, der har fat i den administrative del af kvalitetsarbejdet. Du vil agere sparringspartner for ledere og medarbejdere i vores otte specialområder og i Socialområdets Stab. Opgaverne er mange og forskellige, men eksempler kan være:

  • Forberedelse af skriftligt materiale både til ledelses- og politisk niveau samt div. netværk på specialområdet.
  • Tovholder i konkrete kvalitetsprocesser og projekter.
  • Projekt- og implementeringsopgaver. 
  • Sparring og rådgivning til specialområder og socialledelsen i forhold til strategisk udvikling af regionens kapacitet og ydelser på det specialiserede socialområde.
  • Udvikling af redskaber til kvalitetssikring og monitorering af kvalitet.
  • Drive og lede faglige netværk på tværs af de otte specialområder.                                               

Opgaverne løses både selvstændigt, i makkerskaber og i teams, så du får den nødvendige rammesætning, sparring og støtte til løsningen af opgaverne.

 

Din profil  
  • Du har en social-, sundheds- eller samfundsfaglig baggrund med akademisk uddannelse på kandidatniveau.
  • Du har erfaringer fra arbejde på det specialiserede socialområde.
  • Du har strategisk perspektiv og overblik.
  • Du evner og har lyst til at samarbejde, inddrage og kommunikere.
  • Du evner at se sammenhænge og kan kommunikere klart, tydeligt og tilstrækkeligt – også i komplicerede sager.
  • Du kan arbejde selvstændigt, tage ledelse på opgaven og samtidig have fokus på detaljen uden at miste overblikket.
  • Du har flair for skriftlig kommunikation og udarbejdelse af eksempelvis dagsordner. 
  • Du har kørekort, da vi dækker hele Region Midt, og der kan forekomme kørsel.
     

Hvem er vi? I Socialområdets Stab Region Midt er kerneopgaven at understøtte hele ledelsessystemet på socialområdet og den fortsatte udvikling og kvalitet. Socialområdets Stab har adresse på Tingvej i Viborg, hvor din daglige arbejdsplads også vil være. 

Du bliver en del af kontoret Kvalitet, Sundhed og Udvikling og får reference til vicedirektør Carsten Wulff Hansen.
 

På Socialområdet betjener vi en række specialiserede bosteder, dagtilbud og institutioner for børn, unge og voksne med særlige behov. Tilbuddene er samlet i otte specialområder med hver deres områdeledelse.
 

Vi er en del af en større politisk organisation i konstant bevægelse, hvorved der kan ske ændringer i opgavesammensætning, stillingen og organisering undervejs. I Socialområdets Stab vægter vi samarbejde højt. Vores samarbejdsflader er internt i Staben, men vi har også samarbejde med ledelses- og stabsfunktioner i specialområderne samt koncernstabe og eksterne samarbejdspartnere. 

Du kan læse mere om Socialområdet på www.social.rm.dk.

  

Løn og ansættelsesvilkår

Der er tale om en fuldtidsstilling, som er placeret i kontoret Kvalitet, Sundhed og Udvikling.

Tiltrædelse pr. 1. februar 2025 eller efter konkret aftale. Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn. Du vil få reference til vicedirektør Carsten Wulff Hansen, som ved spørgsmål kan træffes på tlf. 5156 2012 eller CarstenWulff.Hansen@social.rm.dk

 

Ansøgningsfrist

Din ansøgning skal være os i hænde elektronisk via linket senest den 2. december 2024.

Samtaler forventes afholdt mandag den 9. december 2024, og evt. 2. samtale fredag den 13. december 2024.

 

 


Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Midtjylland, Tingvej 15 A, 8800 Viborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6149607

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook