BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at videreudvikle fremtidens specialiserede socialområde i Region Midtjylland? Har du lyst til at arbejde med både strategiske og mere driftsnære opgaver i en stor organisation? Hvis svaret er JA, så kan vi tilbyde et varieret og udviklende job i et uformelt arbejdsmiljø, hvor faglig sparring og indlevelse i Socialområdets problemstillinger værdsættes.
OpgaverDu kommer til at indgå i løsningen af både drifts- og udviklingsopgaver sammen med en gruppe af kolleger, der er ambitiøse, engagerede og hjælpsomme. Opgaverne bliver mange og forskellige, men eksempler kan være:
- Tovholder (kontaktperson) for 2 specialområder
- Diverse planlægningsopgaver, som eksempelvis sagsfremstilling til ledelser på forskellige niveauer i organisationen
- Gennemførelse af strategiske planlægnings- og koordineringsopgaver for områdechefer, stabsledelsen og socialledelsen
- Mulighed for projektledelse af større projekter
- Bidrage til at understøtte det strategiske arbejde på socialområdet
- Evt. repræsentere socialområdet og staben i møder med interne og eksterne samarbejdsparter
- Ad hoc planlægningsopgaver.
Opgaverne løses både selvstændigt, i makkerskaber og i teams, så du får den nødvendige rammesætning, sparring og støtte til løsningen af opgaverne.
Socialområdets Stab er en del af en dynamisk organisation i konstant bevægelse, hvilket kræver agilitet og omstillingsparathed i forhold til opgaveløsning og organisering. Der kan derfor ske ændringer i opgavesammensætningen i stillingen undervejs. Opgaverne i Socialområdets Stab vil desuden kræve et tæt samarbejde med mange aktører. Det gælder både på tværs af de tre kontorer i staben, men også samarbejde med ledelses- og stabsfunktioner i specialområderne samt koncernstabe og forskellige eksterne samarbejdspartnere.
Om dig- Vi forestiller os, at du har flere års erfaring, men du kan også være nyuddannet
- Du har en samfundsvidenskabelig akademisk uddannelse på kandidatniveau
- Du har strategisk perspektiv og overblik
- Du evner at se sammenhænge og kan kommunikere klart, tydeligt og tilstrækkeligt – også om komplicerede sager
- Du kan arbejde selvstændigt, tage ledelse på opgaven og samtidig have fokus på detaljen uden at miste overblikket
- Kendskab til det specialiserede socialområde er en fordel, men ikke afgørende
- Du fungerer med stor selvstændighed og stort ansvar i forbindelse med at etablere sammenhæng mellem det faglige indhold, samarbejdspartners behov og det politiske/administrative niveau.
- Du har evt. erfaring med og uddannelse i projektledelse, og har generelt et højt kompetenceniveau på såvel det teoretiske som det udførende plan.
- Spændende og faglige udfordringer, hvor du har mulighed for at bidrage til den strategiske retning. Dels for Socialområdet og dels for Socialområdets Stab
- Tæt samarbejde med ledelsen
- En afvekslende hverdag med mange forskellige samarbejdsparter
- Dygtige kolleger og et arbejdsmiljø, hvor samarbejde og videndeling vægtes højt
- En arbejdsplads med en uformel kommunikation
- Et anerkendende arbejdsmiljø med fokus på tillid, dialog og arbejdsglæde – hvor der er plads til forskellighed
- Mulighed for fleksibel arbejdstilrettelæggelse inkl. at arbejde hjemmefra, når opgaverne tillader det.
Du bliver en del af Danmarks største og mest specialiserede socialområde. Et socialområde med store ambitioner om at gøre en forskel for de mest udsatte borgere i vores samfund. På Socialområdet i Region Midtjylland driver vi en række specialiserede bosteder, dagtilbud og institutioner for børn, unge og voksne med særlige behov. Tilbuddene er samlet i 8 specialområder med hver deres områdeledelse.
I Socialområdets Stab er kerneopgaven at understøtte hele ledelsessystemet på Socialområdet og den fortsatte udvikling af Socialområdet. Socialområdets Stab har adresse på Tingvej i Viborg, hvor din daglige arbejdsplads også vil være. Staben er organiseret i 3 kontorer. Du vil blive placeret i kontoret Strategi, Sekretariat og Kommunikation.
Løn og ansættelsesvilkårDer er tale om en fuldtidsstilling, som er placeret i kontoret Strategi, Sekretariat og Kommunikation. Tiltrædelse hurtigst muligt. Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn. Du vil få reference til kontorchef Kjeld Pasgaard Nørby, som fra den 26. februar kan træffes på tlf. 40242648 eller kjenoe@rm.dk. Såfremt der er spørgsmål inden da, kan vicekontorchef Vibeke Kjær-Jensen træffes fra den 19. februar på tlf. 4226 6119.
Din ansøgning skal være os i hænde elektronisk via linket senest den 29. februar 2024.
Samtaler forventes afholdt den 6. marts. Der kan forekomme en 2. samtalerunde den 8. marts.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Midtjylland, Tingvej 15 A, 8800 Viborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5988685