BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du administrationsbachelor/økonom eller kontoruddannet (assistent) med stort drive og lyst til daglige udfordringer og ansvar? Så er du måske vores nye lønkonsulent.
Du vil få en betydningsfuld rolle i at skabe smidig administration, der gør det nemmere at være både leder og medarbejder ved Hospitalsenhed Midt.
Vi har en stilling som lønkonsulent ledig ved HR Løn, Hospitalsenhed Midt til besættelse fra 1. maj 2024. Stillingerne er på 37 timer pr. uge.
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Administrativ ansættelse af nye medarbejdere (herunder udfærdigelse af ansættelsesbreve og lønforhandling)
- Sparring med organisationens ledere om små og mellemstore personalejuridiske problemstillinger
- Undervisning og rådgivning i optimal anvendelse af vores It-systemer, herunder organisationens vagtplanssystem
- Specialistopgaver alt efter hvor dine interesser og kompetencer ligger.
Det forudsættes, at:
- Du har arbejdet med lønopgaver og kender reglerne omkring ansættelse, fravær, ferie, overenskomster med videre
- Du har arbejdet med lønforhandling i forbindelse med nyansættelser
- Du kender og har brugt SD EG's lønsystem
- Du kender PDC Vagtplan
- Du har arbejdet med EMPLY og ESDH (SBSYS)
- Du er uddannet administrationsøkonom/bachelor eller kontoruddannet (assistent) inden for lønområdet
- Du er god til at prioritere og trives i at arbejde med skarpe deadlines
- Du er nysgerrig, omstillingsparat og har et stort gå-på-mod
- Du har et udpræget kundeorienteret fokus og forstår at give en god service både via telefon, mails og personlig fremtræden
- Du har lyst til løbende faglig og personlig udvikling.
Vi tilbyder:
- En dynamisk arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, humor og at fællesskabet fungerer både fagligt og socialt
- Dygtige og engagerede kollegaer
- Mulighed for at sætte præg på udviklingen af fremtidens lønkontor
- Fleksible arbejdstider
- Et spændende arbejdsindhold, hvor dagene sjældent ligner hinanden
- Et vekslende arbejde, hvor både selvstændighed og samarbejde er en del af hverdagen
- Gode muligheder for efter- og videreuddannelse.
Om HR
HR er en stabsfunktion, som servicerer hospitalsledelsen, afdelings- og centerledelser, samt funktionsledere i alle aspekter af HR. HR er en del af Administrationen, der er fysisk placeret på Regionshospitalet Viborg. HR består af tre teams, henholdsvis HR Personale og forhandling, HR Løn samt HR Uddannelse og arbejdsmiljø.
HR's opgaver omfatter tillige understøttelse af ledelse og medarbejdere med personaleadministrative opgaver, HR-konsulentopgaver, ressourcestyring, lønforhandling, arbejdsmiljø, uddannelse og udvikling. I afdelingen er vi p.t. 39 medarbejdere.
Om Hospitalsenhed Midt
Du kan læse mere på www.hospitalsenhedmidt.dk
Om løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.
Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, HR, Administrationen.
Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Leder af HR-Løn Bettina Snedker Berwald på tlf. 2478 5025.
Din ansøgning
Din ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring skal være os i hænde senest tirsdag den 6. februar 2024.
Kandidater indkaldt til samtale vil umiddelbart efter ansættelsessamtalen blive præsenteret for en case. Opgaveløsningen af denne case vil indgå i den samlede kandidatvurdering.
Ansættelsessamtaler vil finde sted i slutningen af uge 7 og starten af uge 8.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Midtjylland, Heibergs Alle 4, 8800 Viborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5980367