BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at udvikle fremtidens administration?
I Administrationen, som er en del af Sekretariatet for Social, Sundhed og Omsorg ved Viborg Kommune, arbejder vi målrettet på både at optimere og digitalisere de daglige arbejdsgange - og samtidig på at udvikle vores opgaveportefølje, så den passer til morgendagens behov. Det betyder konkret, at vi reducerer tidsforbruget på opgaver, som kan digitaliseres/automatiseres – og i højere grad bruger tid på fortolknings- og analyseopgaver, problemløsning og sparring med ledere.
Derfor søger vi en kollega, der har en særlig interesse og flair herfor – og som vil bidrage til vores administrations fortsatte udvikling. Du vil blive tilknyttet et team, hvor vi dagligt arbejder med at understøtte ledere med sparring i forhold til styring og opfølgning, herunder ligger opgaver vedr. ansættelse, personaleforhold og økonomi.
Vores mål er at give ledere de bedst mulige forudsætninger for at lykkes med deres opgave.
Som vores nye kollega vil du få en spændende og alsidig administrativ stilling på 37 timer om ugen. Du vil blive en del af Sekretariatet Social, Sundhed & Omsorg, hvor vi arbejder efter visionen: ”Vi gør livet lettere for dem, vi er til for”.
Dine arbejdsopgaver
- sparring med ledere om økonomistyring og opfølgning herpå
- administrativ understøttelse til bogføring og budgetopfølgning
- løn og personaleadministration
- rådgivning og opfølgning i forhold til optimal vagtplanlægning
- aktivt at deltage i optimering af arbejdsgange, herunder standardisering og digitalisering
- øvrig administrativ understøttelse af decentrale ledere i Social, Sundhed og Omsorg
Det forudsættes, at
- du er uddannet er assistent (kontor), administrationsbachelor eller finans eller administrationsøkonom
- du har særlig fokus på at give en god service både via telefon, mails og personlig fremtræden
- du trives i at arbejde med deadlines og nogle gange korte frister
- du naturligt kan indgå i samspil med afdelingens øvrige medarbejdere, kan give en hånd med, men kan også tage imod hjælp
- du er social, åben og fuld af energi
Hvem er vi?
Du vil blive ansat i Administrationen i Sekretariatet, Social, Sundhed og Omsorg, og vil få arbejdsplads på Viborg Rådhus – et flot og moderne rådhus med åbent kontormiljø. Viborg kommune er en familievenlig og rummelig arbejdsplads med fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde. I administrationen er vi i alt ca. 30 medarbejdere fordelt på 5 teams.
Du vil få et spændende og alsidigt job i en afdeling, der har en stor berøringsflade ud i driften og samtidig et tæt samarbejde med de interne afdelinger, vi har samarbejdsflader til. Det giver unikke muligheder for både at kunne varetage driftsopgaver og samtidig at kunne se udviklingspotentialer.
Du vil få et selvstændigt job med mulighed for udvikling og vi kan garantere engagerede kollegaer, der prioriterer sparring og samarbejde højt – så selvom du skal arbejde selvstændigt i dine opgaver, deler du ansvaret for den samlede opgaveløsning med dine kolleger. Vi har en fri omgangstone med plads til et godt grin i en travl hverdag.
Løn- og ansættelsesforhold
Efter gældende overenskomst på et niveau, der svarer til dine kvalifikationer.
Samtaler
Ansættelsessamtalerne forventes afholdt mandag den 18. december, og du vil blive indkaldt via mail.
Yderligere oplysninger
Ønsker du at høre mere om stillingen og opgaverne, er du velkommen til at kontakte leder Stephan Sandberg-Olesen på telefon 51 24 28 63.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Administrationen, Prinsens Alle, 8800 Viborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5951501