BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Bliv en del af vores engagerede team som administrativ medarbejder i Sekretariatet
Kan du lide at arbejde tæt sammen med ledere omkring driften af deres tilbud? Har du flair for tal og IT? Og sætter du pris på tæt samarbejde med kollegaer, der sidder med lignende opgaver?
Så er du måske vores nye kollega i Administrationen.
Vi søger i Administrationen en ny kollega pr. 1. august til at understøtte de decentrale ledere i Social, Sundhed & Omsorg. Som vores nye kollega vil du få en spændende og alsidig administrativ stilling på 37 timer om ugen.
Du vil blive tilknyttet et af tre velfungerende teams, hvor I sammen varetager opgaver som f.eks. løn, personale og økonomi for lederne på Social, Sundhed & Omsorg i Viborg kommune. Vi arbejder i Administrationen målrettet på at effektivisere de daglige arbejdsgange, og ønsker at automatisere, hvor det er muligt, så vi kan få tid til at løse de øvrige opgaver med høj kvalitet. Derfor lægger vi vægt på, at du har en særlig interesse og øje for automatiseringsløsninger samt en lyst og evne til generelt at bidrage til smartere arbejdsgange.
Dine arbejdsopgaver
- administrativ understøttelse til økonomi, bogføring og budgetopfølgning (Prisme + Silkeborg Data)
- løn- og personaleadministration (Silkeborg Data)
- dagpengerefusioner (Virk.dk)
- indberetninger i vagtplanssystem (Optima)
- aktiv deltagelse i udviklingen af nye arbejdsgange og automatiseringsløsninger
- generel administrativ understøttelse af de decentrale ledere i Social, Sundhed og Omsorg
Den ideelle ansøger
- har en relevant administrativ uddannelse som eksempelvis: administrationsbachelor, kontoruddannelse med speciale i offentlig administration eller administrationsøkonom
- har relevant erfaring i forhold til de nævnte arbejdsopgaver og gerne kendskab til systemerne
- besidder digitale kompetencer og et digitalt mindset
- er serviceminded og med gode formuleringsevner
- har stærke samarbejdsevner og relationelle kompetencer samtidig med at kunne arbejde selvstændigt og planlægge eget arbejde
Hvem er vi?
Du vil blive ansat i Administrationen i Sekretariatet, Social, Sundhed & Omsorg, og vil få arbejdsplads på Viborg Rådhus – et flot og moderne rådhus med åbent kontormiljø. Viborg kommune er en familievenlig og rummelig arbejdsplads med fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde. I administrationen er vi i alt 33 medarbejdere fordelt på 6 teams.
Vi arbejder tæt sammen med de decentrale ledere og medarbejdere samt med det øvrige Sekretariat og kommunens stabe for at sikre synergi og sammenhængskraft på tværs af fagområder. I sekretariatet arbejder vi efter visionen: ”Vi gør livet lettere for dem, vi er til for”.
Du vil således få en spændende og alsidig stilling med stor berøringsflade ud i driften og et tæt samarbejde med de interne afdelinger, som vi har samarbejdsflader til. Det giver unikke muligheder for både at kunne håndtere driftsopgaver og samtidig at kunne se udviklingspotentialer.
Du vil få et selvstændigt job med mulighed for udvikling og vi kan garantere engagerede kollegaer, der prioriterer sparring og samarbejde højt. Det betyder også, at selvom du skal arbejde selvstændigt i dine opgaver, deler du ansvaret for den samlede opgaveløsning med dine kolleger. Vi har en fri omgangstone med plads til et godt grin i en travl hverdag.
Løn- og ansættelsesforhold
Efter gældende overenskomst på et niveau, der svarer til kvalifikationerne.
Samtaler
Ansættelsessamtalerne forventes afholdt torsdag den 8. juni 2023, og du vil blive indkaldt via mail senest d. 6. juni.
Yderligere oplysninger
Ønsker du at høre mere om stillingen og opgaverne, er du velkommen til at kontakte teamleder Janne Folden på telefon 21 83 37 98.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Sekretariatet, Prinsens Alle 5, 8800 Viborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://viborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=aaf6ab88-10ac-4087-92a9-d8fbeabc8f44
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5833081