Administrativ medarbejder søges til børne- og ungehjemmet Hamarhus

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en fleksibel administrativ medarbejder, som kan arbejde selvstændigt og struktureret, til en spændende stilling på børne- og ungehjemmet Hamarhus.

Om os: 
Vi er et børne- og ungehjem, der brænder for at skabe et trygt og nærende miljø for vores unge beboere. Vi søger en engageret administrativ medarbejder, der kan klare de mange forskellige administrative opgaver,  og som kan være med til at gøre hverdagen bedre for os alle her på Hamarhus og vores fælles relationer.

Arbejdsopgaver: 
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a:

  • Økonomi
  • Bogføring
  • Beboeropkrævninger
  • Bank- og kasseafregning
  • Administration af Hamarhus’s konto
  • Afregning af udlæg
  • Budgetopfølgning 

Personale/HR:

  • Personaleadministration ved nyansættelser og fratrædelser
  • Informations- og velkomstmateriale til nyansatte
  • Understøtte medarbejderne vedr. brug af IT og alarmer
  • Opdatering af pc. 
  • Koordinering af kursus, møder og andet i huset 

Andet: 

  • Sekretærfunktion for leder
  • Udfærdigelse af brochure, blade m.m 
  • Kalenderstyring for Hamarhus
  • Udsende informationer til forældre, medarbejdere, sagsbehandler mf. 
  • Deltage i arrangementer 
  • Administration vedr. indkøb af kontorartikler m.m.
  • Være med til at holde orden og gøre hjemmet indbydende

Om dig:

  • Du har en kontoruddannelse (HK) og har gerne erfaring fra lignende stilling
  • Du er omhyggelig og har systematisk tilgang til opgaver
  • Du er rutineret IT bruger 
  • Du arbejder selvstændigt og med stor ansvarsfølelse og tager aktiv del i arbejdsopgaverne
  • Du er positiv, kreativ og har stor lyst til at være en del af hjemmet Hamarhus
  • Du har kørekort

Vi tilbyder:
En deltidsstilling på 30-32 timer om ugen fordelt over ugens hverdage. 

Der er tale om en fast stilling med løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst indgået mellem HK/Kommunal og Danske regioner. 

Der vil blive indhentet børne- og straffeattest ved ansættelse.

Ansøgning:
Send din ansøgning og CV senest den 27. november 2024. Vi holder samtaler løbende, så send gerne din ansøgning i dag. 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du få svar ved at ringe til tilbudsleder Mette Kayerød Jochumsen på mobil 23 31 16 51.

Vi ser frem til at hører fra dig. 

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Region Midtjylland, Hamarvej 1, 8800 Viborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6151837

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook