Administrativ medarbejder til Jobigen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du i en afvekslende hverdag med en bred vifte af opgaver? Har du et stort servicegen, og ser du det som din fornemste opgave at få hverdagen til at fungere for hele organisationen? Evner du at koordinere og planlægge?

Så er du måske den nye servicemindede, imødekommende og selvstændige administrative kollega, vi søger til vores arbejdsplads, hvor én af kollegerne har valgt at gå på efterløn.

En dag i administrationen vil være afvekslende, men vil typisk indeholde ansvar for receptionen, kontakt med borgere, serviceopgaver, koordinerende og administrative opgaver. Du får en høj grad af selvstændighed i stillingen, og du bliver en del af et stærkt og engageret, tværfagligt team. Det er en klar fordel, hvis du har flair for IT, trives med blækspruttefunktionen og har et godt overblik.

Som administrativ medarbejder på Jobigen får du en hverdag med mange forskellige opgaver, herunder:

  • Fakturerings- og andre økonomiopgaver
  • Løn samt personale- og elevadministration
  • Modtage borgere og gæster i receptionen

Dertil skal du også kunne varetage opgaver som:
  • Besvare henvendelser på mail
  • Bestilling og modtagelse af varer samt andre praktiske opgaver
  • Kontakt til leverandører, kunder, IT-support, håndværkere m.m.
Om vores kommende kollega:
  • Du har solid erfaring med kommunal administration og kundeservice – gerne med kendskab til Prisme365 og Silkeborg Data (SD)
  • Du kan formulere dig flydende og fejlfrit både på skrift og i tale på dansk
  • Du er vant til at arbejde i komplekse systemer og er hurtig til at sætte dig ind i dem
  • Du er ansvarlig og hjælpsom, og kan arbejde selvstændigt, struktureret og proaktivt
  • Det er helt afgørende, at du kan bevare smil og overblik i travlhed med mange opgaver på én gang
  • Du er udadvendt, positiv og imødekommende – også i telefonen og på skrift
  • Du kan møde vores borgere med rummelighed og respekt
Vi sørger for:
  • Oplæring og gode kollegaer i en velfungerende afdeling
  • Meningsfulde og mangfoldige arbejdsopgaver
  • Fleksible arbejdstider
  • Et bredt samarbejde internt og eksternt
  • Et hus med liv og humor
Samtaler forventes afholdt mandag den 27. november

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Administration, Nørremarksvej, 8800 Viborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5934809

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook