Administrativ medarbejder til Nævnenes Hus med fokus på service og samarbejde

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at levere service af høj kvalitet, er du en udpræget holdspiller og trives du med en bred og varieret opgaveportefølje? Så er det sikkert dig, vi søger som vores nye kollega!

Dine arbejdsopgaver i Nævnenes Hus

I en demokratisk retsstat er det naturligt, at der indimellem opstår uenigheder om jura eller om faktiske forhold. De uafhængige domstolslignende nævn, som Nævnenes Hus sekretariatsbetjener, bidrager til at løse en række af disse tvister, når de opstår mellem myndigheder og private eller mellem to private parter.

Nævnene spiller derfor en vigtig rolle i det danske retssamfund. Vores jurister behandler sager og forbereder afgørelsesudkast til nævnene, så de kan træffe rigtige afgørelser til tiden.

Som administrativ medarbejder i Nævnenes Hus bliver du en del af et administrativt team, som understøtter arbejdet med den opgave samtidig med, at du får mulighed for prøve kræfter med en bred vifte af opgaver. Af mulige opgaver kan nævnes telefonbetjening i vores Infocenter, nævnsbetjening og nævnsmødeplanlægning, rejsebestillinger, rejse- og vederlagsafregninger samt sagsadministrative opgaver.

Vi tilbyder

I Nævnenes Hus lægger vi vægt på faglig og personlig udvikling gennem bl.a. gennem sparring, feedback og løbende udviklingssamtaler, som sætter fokus på udvikling på kort og langt sigt.
Din hverdag vil være præget af stærkt arbejdsfællesskab og samarbejde i et serviceorienteret team med en uformel omgangstone. Vi prioriterer nærværende ledelse, fleksibilitet og gode muligheder for at balancere arbejds- og privatliv.

Din profil

  • Du har et højt og naturligt service-gen
  • Du er mødestabil og har en høj arbejdsmoral
  • Du ønsker at bidrage til det faglige og sociale miljø og værdsætter samarbejde og videndeling
  • Du kan have en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration, men kan også komme med en anden relevant uddannelsesmæssig baggrund og/eller erfaring
Ansættelse og ansøgning
Vi søger en medarbejder, som kan starte den 1. september 2024 eller hurtigst muligt. Stillingen kan være fast eller midlertidig.

Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem HK-STAT og Finansministeriet. Ansættelsesområdet er Erhvervsministeriet med tilhørende styrelser. Arbejdsstedet er indtil videre Toldboden 2, 8800 Viborg.

Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte teamchef Charlotte Hede W. Jacobsen på tlf. 72 40 57 58.

Læs mere om at arbejde i Nævnenes Hus på: https://naevneneshus.dk/karriere/


I Erhvervsministeriet tror vi på, at et inkluderende, mangfoldigt arbejdsmiljø styrker opgaveløsningen. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund og lige muligheder for alle vores jobansøgere. Vi opfordrer alle til at søge stillingen uanset alder, køn, handicap, seksualitet, religion eller etnisk tilhørsforhold

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Nævnenes Hus, Toldboden , 8800 Viborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6080823

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook