BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi leder efter en administrativ medarbejder til kontoret i Viborg, hvorfra vi administrerer vores egen ejendoms portefølje beliggende i Jylland. I Filbert Group Ejendomme er vi i alt 10 kolleger med forskellige funktioner. Du kommer til at arbejde særlig tæt med vores administrationskontor, hvor du skal assistere med generel ejendomsadministration og andre ejendomsrelaterede opgaver såsom:
- Opkrævning af leje m.v. og registrering af indbetalinger fra lejere i UNIK Bolig 4
- Rykkerprocedure
- Registrering af ind- og udflytninger af lejere i UNIK Bolig 4
- Udarbejdelse af flytteafregninger
- Bogføring
- Udarbejdelse af bolig- og erhvervslejekontrakter med tilhørende bilag
- Agere på driftsmæssige forhold i samarbejde med den interne driftsfunktion
Erfaring med ejendomsadministration
Vi er en virksomhed med en positiv ånd, hvor alt er muligt. Vi værdsætter samarbejde, både internt og eksternt og derfor er det vigtigt, at du er en serviceminded. Det betyder, at du skal have gode kommunikative evner, udvise autoritet samt kunne håndtere evt. konflikter. Du skal være struktureret - Overblik er nødvendigt. Herudover at du er selvstændig og kan tage beslutninger omkring dine opgaver.
Fagligt forestiller vi os at du:
- har en relevant kontor uddannelse
- har erfaring med bogføring
- allerede er bruger af et boligadministrationssystem og det vil være en fordel, hvis du har erfaring med UNIK Bolig 4
- måske har kendskab til lejelovgivningen og til udarbejdelse af bolig- og erhvervs lejekontrakter
- er rutineret bruger af Excel, Outlook og Word
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
FILBERT GROUP ApS, Mariendalsvej, 8800 Viborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6032321