Administrativ økonomimedarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med på holdet i en afdeling med stort engagement, fart over feltet og godt humør?

Vi søger en dygtig administrativ økonomimedarbejder til vores udlejnings- og administrationsteam i Ejendomme og Energi, Viborg Kommune.

Teamet varetager de administrative arbejder ifm. drifts-, vedligeholdelses- og byggeprojekter for Viborg Kommunes ejendomme, herunder alle konteringsopgaver, budgettering og regnskabsopfølgning. Derudover varetager vi alle opgaver ift. udlejning af vores almene og private boliger. Vi udlejer ca. 800 almene ældre- og plejeboliger samt ca. 150 private boliger. Vi står for styring af økonomi, afdelingsmøder, beboerhenvendelser, huslejekontrakter, flyttesyn mm.

Om os
Ejendomme og Energi er en del af Teknik & Miljø og hører under chefområdet Trafik, Ejendomme og Sekretariat. Vi er samlet 24 medarbejdere i afdelingen, der er opdelt i fire teams:

  • Projektteam
  • Vedligeholdelsesteam
  • Drifts- og Energiteam
  • Udlejnings- og Administrationsteam

Vi drifter og vedligeholder Viborg kommunes bygninger samt varetager projektledelsen for Viborg Kommunes byggeanlægsprojekter. Som en del af udlejnings- og administrationsteamet vil du få opgaver på tværs af de øvrige teams i afdelingen.

Dine opgaver
Opgaverne vil i samarbejde med teamet hovedsageligt bestå af opgaver i forbindelse med udlejning:
  • Kontering af regninger, budgetopfølgning, regnskab
  • Løbende dialog og samarbejde med Økonomistaben om budget/regnskabsopfølgning
  • Løbende kontrol af bogføring på almene boliger og omkontering
  • Udarbejdelse af budgetter og regnskaber for boligafdelingerne
  • Planlægning og afholdelse af afdelingsmøder

Derudover varetages øvrige administrative opgaver som mødeindkaldelser, lokalebooking, dagsordner og referater. Opgaveløsningen sker i et tæt samarbejde med dine kolleger i teamet og med de øvrige teams i afdelingen. Alt efter kvalifikationer vil det være naturligt, at du også indgår i løsningen af andre opgaver i teamet/afdelingen. Eftersom der sker en større omorganisering af administrationen af ejendomsområdet, er teamet samlet set udvidet med to årsværk. Der er således alt efter kvalifikationer store muligheder for at få indflydelse på egne arbejdsopgaver.

Om dig
Vi forestiller os, at du kan have følgende kvalifikationer:
  • Relevant administrativ uddannelsesmæssig baggrund
  • Kan overskue komplicerede budgetter og regnskaber
  • Kendskab til almenboligloven er en fordel men ikke et krav
  • Både kan tage selvstændigt ansvar og arbejde tværfagligt
  • Erfaring fra og lyst til at arbejde i en politisk ledet organisation
  • God til at kommunikere effektivt og præcist både mundtligt og skriftligt
  • Har øje for rettidig information og inddragelse

Som person ønsker vi, at du:
  • Evner at håndtere flere sager samtidig uden at miste fokus
  • Er god til at samarbejde med andre
  • Udviser nysgerrighed og vilje til at tage ejerskab for opgaverne
  • Er metodisk og systematisk
  • Er robust og tålmodig
  • Har let til smil og et godt humør
  • Er god til opbygning og pleje af holdånd

Vi tilbyder
I Ejendomme og Energi får du et udfordrende og spændende job, der er præget af selvstændighed og ansvar i opgaveløsningen. Vi har et godt socialt og stærkt fagligt miljø, hvor videndeling, helhedstænkning, humor og god service er nøgleordene i det daglige samarbejde. Vi har til tider meget travlt – det er derfor vigtigt for os, at der både er plads til at være fokuserede og koncentrerede, men også at der er plads til en uhøjtidelig omgangstone med tid til spas og smil samt mulighed for deltagelse i fælles sociale aktiviteter. Vi tager ansvar og tør også tage de vanskelige beslutninger. Der skal derfor være plads til at begå fejl – og lære af dem efterfølgende. Vi insisterer på at dele viden og udvikle opgaverne i fællesskab.

At arbejde for Viborg Kommune betyder
  • at man arbejder i en værdibaseret organisation, hvor de 4 personalepolitiske værdier er mangfoldighed, ordentlighed, dygtighed og mod
  • muligheder for faglig udvikling på en attraktiv arbejdsplads med høj aktivitet, højt ambitionsniveau og engagerede og sociale kolleger
  • en god arbejdsplads i bevægelse, der er placeret i et flot og moderne rådhus med åbne kontormiljøer og god kantine
  • flextid

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst.

Øvrige oplysninger
Ansættelsesstedet er Teknik & Miljø, Ejendomme og Energi, Rådhuset, Prinsens Alle 5, 8800 Viborg.

Ansøgningsfrist er mandag den 11. marts 2024.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 12.

Stillingen er til besættelse pr. 1. maj 2024 eller snarest derefter.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder for Ejendomme og Energi, Jan Rønne, på telefon 87 87 52 59.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ejendomme og Energi, Prinsens Alle, 8800 Viborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5993946

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook