Administratorassistenter søges til nyoprettede stillinger i dagplejen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger til den 1. september 2024 to dygtige assistenter til faste stillinger på 30 timer. Der er tale om nyoprettede stillinger grundet en omorganisering i dagplejen, hvor de administrative opgaver fremover løses i Børn & Unge Sekretariatet.

Du har lyst til at arbejde i en fleksibel hverdag, hvor du skal løse administrative opgaver i dagplejen. Du skal kunne arbejde selvstændigt, fleksibelt og i tæt samarbejde med lederne af dagplejen.

De primære arbejdsopgaver forventes at være indenfor følgende hovedområder:

    Varetagelse af morgentelefon i Viborg Kommunes dagpleje fra kl. 06.00-07.30: Sammen med to kolleger omplacerer du dagplejebørnene ved de dagplejere, der sygemelder sig samme morgen Administrativ, decentral understøtning af dagplejen.

Du skal varetage diverse opgaver f.eks. bestille varer og attestere regninger, planlægge ferie, følge op i forhold til fravær og ferie i lønsystemet Silkeborg Data, udsende velkomstbreve til forældre og beskeder på AULA jf. aftale med lederen, ajourføre vores pladsanvisningssystem NemBørn i samarbejde med lederne af dagplejen, ajourføre AULA hjemmesider, varetage middagstelefon i dagplejen, hjælpe dagplejerne med spørgsmål til eksempelvis AULA og andre IT-systemer samt diverse administrativ og praktiske opgaver.
Det må forventes, at stillingsindholdet over tid kan blive justeret og tilpasset efter faktuelle behov.

Personlige egenskaber:

    Du har en relevant uddannelse som f.eks. assistent med speciale i offentlig administration eller administrationsøkonomDet er en fordel, at du har erfaring med og viden om ovennævnte arbejdsopgaver, men ikke en forudsætningDu har gode kommunikationsevnerDu tager både selvstændigt ansvar for opgaveløsningen og har gode samarbejdsevnerDu har flair for ITDu kan håndtere at have mange bolde i luften på én gangDu har en positiv tilgang til opgaverne, har humor og bidrager til det sociale fællesskabDu har gåpåmod og en engageret indstilling


Vi kan tilbyde:

    Arbejde i en værdibaseret organisation, hvor vores fire personalepolitiske værdier mangfoldighed, ordentlighed, dygtighed og mod ikke er noget, vi siger, men noget vi mener og efterleverAflønning efter gældende overenskomst og forhandling med den forhandlingsberettigede organisation med udgangspunkt i kvalifikationer og erfaring

Sekretariatet er fysisk placeret på Viborg Rådhus og er en afdeling i Børn & Unge. Vi er organiseret i tre team, og du vil blive en del af Driftsteam 2 med reference til teamlederen.
Du har tjenestested på Rådhuset, men du understøtter også dagplejen decentralt, og derfor skal du have kørekort. Der vil være mulighed for at drøfte, hvor opgaven med morgentelefon fra kl. 06.00 kan løses bedst muligt og mest fleksibelt.

Ansættelsessamtaler forventes at finde sted mandag d. 24. juni 2024.

På baggrund af samtalen vil der efter aftale blive indhentet relevant reference fra nuværende og evt. tidligere ansættelser på den kandidat, der indstilles til jobbet. Forud for ansættelse indhenter vi desuden straffe- og børneattest.

viborg.dk kan du læse om Viborg Kommunes værdier, ledelsesgrundlag og MED-aftale. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til teamleder Annemette Kjærulff Carril på
87 87 10 09 eller leder af dagplejen Dorte Dupont Christensen på tlf. 30 85 89 97.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

BU Sekretariatet, Prinsens Alle, 8800 Viborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6059608

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook