Barselsvikar for uddannelsesansvarlig for sygeplejestuderende og social- og sundhedsassistentelever til Hospitalsenhed Midt

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du interesseret i uddannelsesopgaver, og har du lyst til at prøve din viden og dine kræfter af på et somatisk sygehus?

Så har vi en ledig stilling som uddannelsesansvarlig fra den 1. april 2024 ved Hospitalsenhed Midt.

Vi søger som udgangspunkt en medarbejder med en sundhedsfaglig professionsbachelor og vi er samtidig åbne for ansøgere med en anden uddannelse. 

Dine primære opgaver er, at:

  • koordinere kliniske uddannelsesforløb og udvikle læringsmiljøer
  • understøtte studerende og elevers læring i samarbejde med vejledere og ledere
  • samarbejde med uddannelsesinstitutionerne om kvalitet og sammenhæng i uddannelserne
  • facilitere samarbejde og netværk på tværs af professioner
  • deltage i evaluering og kvalitetssikring af klinisk uddannelse
  • deltage i pædagogiske og organisatoriske udviklingsprojekter, såvel med som uden digitale medier.
  • varetage planlægning og administration i forbindelse med sygeplejestuderende og social- og sundhedsassistentelever.

Vi lægger vægt på, at du:

  • har uddannelse eller erfaring inden for didaktik eller pædagogik
  • har kendskab til klinisk uddannelse
  • har gode kommunikative og digitale kompetencer
  • kan etablere samarbejde og netværk i mange forskellige sammenhænge
  • kan håndtere varierede opgavetyper og frister, der til tider er korte
  • kan begå dig i en kompleks organisation med forskellige organisatoriske niveauer 
  • kan træffe beslutninger, der afvejer individuelle ønsker og hensynet til organisationen som helhed.

Vi tilbyder dig:

  • kompetente og engagerede kolleger, der er optaget af pædagogik, didaktik og udvikling af området
  • et arbejdsmiljø præget af faglig nysgerrighed og ønsket om at skabe reelle resultater
  • et arbejde hvor to dage sjældent ligner hinanden
  • en stor grad af selvstændighed i planlægning af arbejdsdagen
  • faglig ledelse tæt på
  • et program for onboarding med mentorordning.

I HR Uddannelse og Arbejdsmiljø er vi 9 medarbejdere, der arbejder med uddannelse og arbejdsmiljø i de mange opgaver, fagligheder og sammenhænge, som et somatisk hospital rummer. Vi er meget optaget af at levere en god service, bidrage til udvikling og samtidig udvikle vores faglighed til gavn for helheden på hospitalet. Vi er et af tre teams i HR, som igen er en stab i Administrationen på Hospitalsenhed Midt.

Du kan se nærmere om os på Hospitalsenhed Midt på vores LinkedIn profil: linkedin.com/company/hospitalsenhed-midt, og du kan se mere om stabene på Hospitalsenhed Midt, herunder HR på https://www.fagperson.hospitalsenhedmidt.dk/afdelinger/administrationen

Om løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området. Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Administrationen, HR.

Yderligere oplysninger

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til leder af HR Uddannelse og Arbejdsmiljø Lars Riise på tlf. 30 52 05 15 eller Uddannelsesansvarlig Tina M. Hansen på tlf. 21193688.

Ansøgning med din motivation og oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring skal være os i hænde elektronisk senest søndag den 18. februar 2024. Samtaler forventes afholdt torsdag den 22. februar.

Ansøgningsfrist:

18. februar 2024

Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Region Midtjylland, Heibergs Alle, 4, 8800 Viborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5980479

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook