BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi leder efter en engageret og dygtig medarbejder til en maskinforhandler i Viborg. Har du erfaring med maskiner til landbrug, anlægsgartnere, entreprenører eller fritidsbrug? Så er det måske dig, vi søger!
Virksomheden søger en positiv medarbejder som kan stå for det adminstrative. Det ideelle match vil være en person, der kan jonglere med forskellige opgaver og trives i et dynamisk arbejdsmiljø. Ud over dine administrative færdigheder vil det være en fordel, hvis du har kendskab til maskiner eller landbrug, da dette vil bidrage til en mere effektiv løsning af opgaverne.
Det ideelle match er en person med stærke administrative færdigheder og kendskab til maskiner eller landbrug. Din ekspertise vil være afgørende for effektivt at løse de daglige udfordringer. Vi leder efter en medarbejder med flair for problemløsning, som kan arbejde selvstændigt såvel som i teams, og som har en vilje til at lære og udvikle sig.
Er du klar til at tage næste skridt i din karriere og blive en del af et fantastisk team? Send dit CV til JobTeam og bliv reservedelsekspert hos en virksomhed i Viborg!
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Maria Høhrmann Jensen, gennem mail mhj@jobteam.dk mærket "MHJ-DVA-U24".
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Arbejdsopgaver
- Håndtere fakturering
- Sikre god kundekontakt
- Opretholde relationer til forhandlere
- Opdatere og vedligeholde hjemmesiden
- Administrere dokumentation for maskinvedligeholdelse og reparationer
Faglige Kvalifikationer
- Erfaring som maskinadministrator eller i en lignende stilling
- Kendskab til IT, fakturering, ordrebekræftelse og lignende opgaver
- Stærke kommunikationsevner
Personlige kvalifikationer
- Passion for maskiner - en ægte interesse for maskiner og teknisk udstyr, gerne med erfaring fra landbrug eller lignende områder.
- Positiv indstilling - et godt humør, der bidrager til en positiv arbejdsplads.
- Logisk tænkende - evnen til at analysere og løse problemer hurtigt og effektivt.
- Serviceminded - en stærk evne til at skabe og opretholde gode relationer med både kunder og leverandører.
- Selvstændighed - evnen til at arbejde selvstændigt og tage initiativ, når det er nødvendigt.
- Læringsvillig - en åben indstilling til at lære nye ting og udvikle sig i rollen.
Særlige forhold
- Opstart efter aftale ellers gerne august/september
- Løn efter erfaring og kvalifikationer
Ansøgning
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Maria Høhrmann Jensen, gennem mail mhj@jobteam.dk mærket "MHJ-DVA-U24".
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
- Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen
- Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
- Eventuel opstartsdato
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, Gunnar Clausens Vej, 8260 Viby J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6068160