BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du erfaring med folkeregisterarbejde og trives du i en travl hverdag, hvor dagene sjældent er ens? Er du udadvendt, tillidsskabende og god til at skabe relationer? Hvis du kan svare ja til disse spørgsmål, så er du måske den nye borgerservicemedarbejder, vi søger.
Borgerservice søger hurtigst muligt en udadvendt og serviceorienteret borgerservicemedarbejder til en fast fuldtidsstilling.
Vi har brug for en dygtig og pålidelig medarbejder, som har lyst og mod til at indgå i en travl hverdag med mange bolde i luften. Som vores nye medarbejder vil du blive en del af Team Folkeregister og derfor har vi helt konkret brug for en medarbejder med et stort kendskab til folkeregistrering, sygesikring, MitID og indrejser. Du vil veksle mellem frontbetjening, telefonbetjening og backofficearbejde. Har du kendskab til at arbejde i en Borgerservicefunktion eller andet frontarbejde, så vil det være en fordel.
I Backoffice vil du sagsbehandle på folkeregisterområdet, så vi har brug for en medarbejder med kendskab og erfaring med CPR, E-flyt og ikke mindst lovgivningen på området.
Desuden er det vigtigt at du er omstillingsparat og klar på en hverdag, hvor du ikke laver det samme hver dag.
Arbejdsområder
Vores kerneopgaver i Borgerservice er håndtering af borgerhenvendelser i front, digital medbetjening og sagsbehandling i bagland inden for nedenstående områder:
- Omstilling af telefoner for store dele af Viborg Kommunes administration
- Information i ankomstområdet på rådhuset
- Pas og kørekort
- Folkeregister
- Opkrævning
- Vielser
- Tilskud til pensionister og administrationsklienter
- Kontrolgruppe
- Spændende job i en dynamisk afdeling med en bred opgaveportefølje
- Et godt arbejdsmiljø
- En røgfri arbejdsplads
- Gode og engagerede kollegaer med gode muligheder for sparring
- En afdeling, hvor et tværfagligt forpligtende samarbejde, videndeling og plads til forskellighed er i højsædet
- er administrationsbachelor eller kontoruddannet med speciale i offentlig administration
- Har erfaring fra lignende stillinger
- Er målrettet, udadvendt, positiv og formår både at arbejde selvstændigt og i teams
- Mestrer en bred vifte af fag- og støttesystemer og formår at arbejde på tværs af flere fagsystemer
- Har et godt kendskab til digitale selvbetjeningsløsninger og evnen til at sælge, motivere og formidle fordelene herved (hjælp-til-selvhjælp og medbetjening)
- Kan afkode borgeren ved førstehåndsindtryk og helhedsvurdere ud fra borgerens behov
- Kan føre en konstruktiv dialog med borgerne og er god til klar og tydelig kommunikation og er rummelighed i forhold til borgernes forskellighed
- Er robust over for forandringer og trives i en travl hverdag med mange afbrydelser
- Bevarer roen og overblikket i hektiske perioder
Arbejdsstedet er Viborg Rådhus, Prinsens Alle 5, 8800 Viborg.
Vi forventer at gennemføre to samtalerunder. Første ansættelsessamtale forventes afholdt primo uge 4 på Viborg Rådhus. Går du videre til anden samtalerunde, vil du blive kontaktet med henblik på at fylde en samarbejdsprofil samt blive bedt om at forberede en case, som skal præsenteres til anden samtale.
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Mette Camilla Bech-Møller på tlf. 4114 6099 eller mail mcb@viborg.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Borgerservice, Team Folkeregister, Prinsens Alle, 8800 Viborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5965759