Customer Success Manager hos Freepay

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om os:
Freepay er en dynamisk og hurtigvoksende betalingsløsningstjeneste, der giver websteder og e-handelsplatforme mulighed for at håndtere online betalinger på en nem og sikker måde. Vores mission er at gøre online betalingsbehandling enkel og effektiv for vores kunder, og vi er dedikerede til at levere førsteklasses support og service. Freepay er Danmarks ældste betalingsgateway, som er 100% ejet af Freeway. Læs mere på www.Freepay.dk

Om Freeway:
Freeway-koncernen ejer og driver over 30 forskellige internetbaserede virksomheder og er bl.a. kendt for Dating.dk, Lejebolig.dk, Betterstudents.dk, Avisen.dk, Roomservice.dk, Salesstyling.dk, Freepay.dk og mange flere. Vi har de seneste år investeret i nye virksomheder bl.a. via Løvens Hule på DR1 samtidig med, at vi konstant udvikler nye forretningsmodeller internt.  Mere info: www.freeway.dk

Stillingen:
Vi søger en passioneret og engageret Customer Success Manager til at styrke vores kundeoplevelsesteam. Som Customer Success Manager hos Freepay.dk vil du spille en central rolle i at opbygge og vedligeholde stærke relationer med vores kunder. Du vil være ansvarlig for at forstå deres behov og hjælpe dem med at maksimere værdien af vores betalingsløsning.

Ansvarsområder:

  • Proaktivt opbygge og vedligeholde langvarige kundeforhold.
  • Forstå kundens forretningsmål og udfordringer for at tilbyde vores løsninger eller henvise til vores partnere.
  • Løbende træning og support til kunder for at sikre, at de udnytter alle fordelene ved vores tjeneste.
  • Identificere og adressere eventuelle problemer eller bekymringer, som kunderne måtte have.
  • Samarbejde tæt med vores tekniske team for at løse kundeproblemer.
  • Indsamle feedback fra kunder og formidle det til vores udviklingsteam for produktforbedringer.
  • Yder 1st level salgssupport / presale.  

Kvalifikationer:

  • Minimum har erfaring inden for kundesuccess området eller relaterede roller.
  • Fremragende kommunikations- og problemløsningsfærdigheder.
  • Evne til at arbejde selvstændigt og som en del af et team.
  • Har viden fra betalingsbranchen industrien er en fordel, men ikke påkrævet.
  • God forståelse for e-handelsindustrien.
  • At du taler og skriver dansk & engelsk på et forretningsniveau.

Hvad tilbyder vi:

  • Mulighed for at arbejde i en hurtigt voksende og innovativ virksomhed.
  • Konkurrencedygtig løn
  • Fleksibel arbejdstid og mulighed for fjernarbejde.
  • Mulighed for faglig udvikling og avancement.
  • Vi tilbyder også en lækker frokostordning.   

Ansøgning:
Hvis du er passioneret omkring at skabe enestående kundeoplevelser og ønsker at blive en del af vores team, så send din ansøgning og dit CV til Henrik Pedersen – henrik@freepay.dk
Skriv "Customer Success Manager Ansøgning – (dit navn og efternavn)" i emnelinjen.

Vi ser frem til at høre fra dig og potentielt byde dig velkommen som en værdifuld del af Freepay teamet.

Der holdes løbende samtaler, hvorfor du opfordres til at sende din ansøgning snarest muligt, for at være sikker på at komme i betragtning.

Tiltrædelse snarest muligt.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Henrik Pedersen på telefon +45 6148 5058.

** Til bureauer: Undlad venligst at sende tilbud på denne mail tak! **

Freepay opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge, uanset køn, alder, race, nationalitet, religion eller seksuel orientering.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Freeway ApS, Ll. Sct. Hans Gade, 8800 Viborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5921742

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook