BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for økonomistyring, controlling og regnskabsoverblik og det at have et selvstændigt ansvar? Og har du lyst til at være en del af en udviklingsorienteret organisation?
Så er du måske vores nye controller.
Som controller i Digitalisering og It i Region Midtjylland er du med til at varetage økonomistyring og controlling for hele afdelingen. Du vil bl.a. komme til at skulle have overblikket over regnskabsresultatet og prognoser for året. Du kommer til at arbejde med økonomistyring herunder budgettering, prognoser, overblik over afregninger til hospitalsenhederne og økonomiske analyser inden for forskellige områder. Vi arbejder indimellem ad hoc og projektorienteret, og vi sætter professionelle samarbejdsværdier højt på tværs af områder og fagligheder. Din hverdag bliver præget af et dynamisk arbejdsmiljø og stiller krav til, at du er selvkørende og dygtig til at operere med korte deadlines. Arbejdsopgaverne kræver både præcision og overblik – men også evnen til at tænke nyt.
Dine væsentligste opgaver bliver:
- Økonomistyring og afrapportering
- Budgetlægning og udarbejdelse af budgetmateriale
- Budgetopfølgning samt prognoser for året.
- Overblik over regnskabsresultat
- Afregningsregnskab ud mod enhederne i Region Midtjylland
Sammen med de øvrige controllere vil du løbende indgå i arbejdet med forskellige økonomiske analyser.
Hvem er du?
Din hverdag bliver præget af et dynamisk og travlt arbejdsmiljø, som stiller krav til, at du er selvkørende og dygtig til at operere med korte deadlines. Arbejdsopgaverne kræver både præcision og overblik – men det er også vigtigt, at du har engagementet og evnen til med kort varsel at sætte dig ind i sagsfremstillinger med kompleks økonomi, så du kort efter kan detaljerne på fingerspidserne.
Vi samarbejder på tværs i hele Digitalisering og It, og du får en bred berøringsflade med mange forskellige kolleger. Du skal være en dygtig kommunikator med stærke samarbejdsevner, der nemt skaber relationer og kommunikerer på tværs af organisationen og geografi.
Vi søger dig, der
- Har en relevant, økonomisk uddannelse
- Har erfaring fra en lignende stilling
- Er procesorienteret, og du både igangsætter og følger processerne til dørs
- Er detaljeorienteret, du arbejder ubesværet i komplekse regneark, og du forstår at bruge økonomiske metoder i praksis
Du vil ofte opleve, at der i de forskellige projekter er mange interessenter og mange meninger rundt omkring bordet. Det er derfor vigtigt, at du agerer professionelt, og at du har pondus til at stå fast på dine meninger.
Vi lægger vægt på, at du, foruden at være en dygtig rådgiver og sparringspartner, kan producere og levere økonomiske overblik, økonomistyring og skriftlige sagsfremstillinger til gavn for hele organisationen – også så ikke-økonomer forstår det.
Derudover håber vi, du er
- En der vil bidrage til et godt, kollegialt fællesskab
- Initiativrig med et naturligt drive; du lader dig ikke begrænse
- Ambitiøs og du går gerne et skridt længere, hvis opgaven kræver det
- Ansvarsbevidst og sætter en ære i at levere den rette kvalitet til tiden.
Bliv en del af Økonomiområdet
Du får et job i en åben og agil organisation præget af et højt fagligt niveau og med mulighed for stor fleksibilitet i arbejdstiden.
I Økonomi får du 18 engagerede og dedikerede kolleger, der sætter pris på at samarbejde. Vi har en hverdag med gode grin og en uformel omgangstone med højt til loftet. Du kommer til at indgå i et ambitiøst og nytænkende team, som gerne vil udfordres med kompetent, faglig viden og erfaringer. Vi er dristige og ikke bange for at prøve noget nyt; skub derfor gerne til vores verdensbillede og tag ansvar.
Vi tror på, at samarbejde på tværs og løbende efteruddannelse er med til at skabe et godt arbejdsklima, hvor vi lærer nyt og inspirerer hinanden. Derfor arbejder vi målrettet med strategisk kompetenceudvikling, og tilbyder dig gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
Vi sørger for et tilpasset introduktionsforløb og en seriøs og interesseret opfølgning efter din ansættelse. Du kommer til at deltage på vores interne akademi, som er et struktureret kursusforløb, der skaber et fælles afsæt og et godt og bredt kendskab på tværs af It og Region Midtjylland. Vi arbejder for at skabe de bedste rammer, så du kan udvikle dig og blive endnu dygtigere.
Er du interesseret?Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder, Morten Skjoldsøge, på 2494 6604 eller morskj@rm.dk. Eller controller Carsten Taul på tlf.: 20277309 og controller Camilla Holm på tlf.23618261
Send din ansøgning senest den 5. juni. Vi regner med at holde samtaler den 17. juni og evt. 2. samtale den 21. juni, og du må inden da forvente at skulle lave en personprofil.
Læs mere om, hvordan det er at arbejde i It på vores karriereside
Digitalisering og It. Sammen om den digitale transformation - vi gør det nemmere at være ansat og bedre at være borger i Region Midtjylland.
Vi er én af landets største, selvstændige afdelinger, som arbejder med digitalisering og it. Vi er over 550 ansatte, som hver dag går på arbejde for at understøtte vores 36.000 brugere med innovative teknologiske løsninger, stabil drift og kvalificeret support på alle årets dage - døgnet rundt.
Vi er ikke en traditionel it-afdeling. Vores mål er at være en proaktiv samskaber af brugernære digitale løsninger, som går forrest i den digitale udvikling. Vi stræber efter at fremme meningsfuld innovation og sammenhængende digitale sundhedsoplevelser, der styrker, udvikler og understøtter fremtidens sundhedsvæsen på tværs af sektorer - samtidig med at vi sikrer robust drift og god support til alle vores brugere. Digitalisering og It er hvor innovation og service mødes for at skabe en bedre og mere sammenhængende fremtid for et sundhedsvæsen i verdensklasse.
Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos os på vores karriereside eller få et indblik i vores hverdag på LinkedIn. Du kan også læse regionens digitaliseringsstrategi, som bygger på udvikling af digitale løsninger på patienternes og borgernes præmisser.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Midtjylland, Skottenborg, 26, 8800 Viborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6047683