Er du vores nye medicotekniske koordinator/tekniker til medicinpumper i Region Midtjylland?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du i en koordinerende rolle, og sætter du en ære i at yde den bedste service? Er du god til dialog, og vil du gerne have en hverdag, hvor du selv står for planlægningen og løsningen af dine opgaver?

Så har vi i afdelingen Indkøb & Medicoteknik jobbet for dig. 

Vi søger en teknisk koordinator med gode IT-kundskaber til vores medicinpumpe-værksted på Regionshospitalet i Viborg, hvor du vil få ansvar for reparation og vedligehold af medicinpumper i Region Midtjylland.

Da vi samler al reparation og vedligehold af medicinpumper på Regionshospitalet i Viborg, mangler vi en udadvendt og positiv person til at tage ansvar for den daglige drift af værkstedet og for kontakten til regionens hospitaler, afdelinger og personale.

Værkstedet skal i fremtiden stå for reparation og vedligehold af ca. 4.500 medicinpumper for hele Region Midtjylland. 

Dine opgaver
Som en del af dit overordnede ansvar for værkstedets drift vil du stå for at implementere datasæt til pumperne, opdatere vores apparatur-registreringssystem samt stå for indkøb af reservedele til pumper og opbygning af udstyrsbibliotek. IT-opgaver vil også være en naturlig del af din hverdag, da meget apparatur er tilkoblet netværk.

I Indkøb & Medicoteknik beskæftiger vi i dag ca. 190 ansatte, hvoraf ca. 70 er ansat i sektionen for medicoteknik fordelt på regionens hospitaler og på hovedkontoret i Aarhus. Du vil derfor få mange gode og professionelle kolleger at sparre med, samt en grundig oplæring gennem diverse leverandørkurser. 

Til daglig referer du til den lokale områdeleder men vil også komme til at arbejde tæt sammen med vores øvrige områdeledere og forskellige værksteder i regionen.

Din profil
Vi søger en ny kollega, der:

  • er en dygtig tekniker, der både kan det mekaniske og har gode kompetencer indenfor IT 
  • er evt. uddannet inden for medicoteknik, elektronik, automatik, IT-teknologi eller tilsvarende
  • er praktisk anlagt og har vilje til at skabe resultater
  • kan prioritere opgaverne og trives i en tværfaglig og varieret hverdag
  • er positiv, udadvendt af natur og en god samarbejdspartner, idet der er et tæt samarbejde med det kliniske personale

Få en hverdag fyldt med arbejdsglæde, fleksibilitet og godt samarbejde
Vi tilbyder en spændende arbejdsplads i et dynamisk sundhedsteknologisk miljø. 

Hos os vil du opleve en arbejdsplads, hvor vi praktiserer frihed under ansvar, har en uhøjtidelig, venlig og humoristisk omgangstone, og hvor vi prioriterer sammenhold og fællesskabsfølelse højt. Vores arbejdsområde er højt specialiseret, hvorfor vi vil byde dig velkommen med et grundigt introforløb. 

Vi ønsker at være en attraktiv arbejdsplads og tilbyder derfor flekstidsordning samt en bruttolønsordning med mulighed for diverse aftaler om bredbånd mv. Herudover tilbyder regionen også en række rabataftaler med fitnesscentre/-kæder i alle større byer i regionen samt tilbud på kurser ved Folkeuniversitetet.

Løn og ansættelsesvilkår 
Hovedtjenestestedet er Indkøb & Medicotekniks værksted på Regionshospitalet Viborg, Heibergs Allé 5A, 8800 Viborg.

Der vil forekomme kørsel til de øvrige hospitaler i Region Midtjylland, og det er derfor et krav, at du har kørekort.

Stillingen er en fast fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt med flekstidsordning.

Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende regler om Ny Løn.

Det tilstræbes, at ansættelsen finder sted pr. 1. maj 2024 eller snarest mulig.

Er du interesseret? 
Send os din ansøgning via det anførte link senest mandag den 11. marts 2024.

Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 19. marts 2024.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Flemming Kristensen på telefon 2926 4614.


Bliv en del af en spændende afdeling 
Indkøb & Medicoteknik er en regionsdækkende enhed med ca. 190 ansatte, som har ansvaret for indkøb, logistik og medicoteknik i hele Region Midtjylland:

  • Vi står for alle regionens udbud, indkøbsaftaler og kontrakter,
  • Vi har ansvaret for varelogistikken, lige fra varen bestilles, til den leveres rette sted i regionen, hvilket også indebærer regionens fælleslager, der drives af en privat partner,
  • Vi anskaffer, drifter og vedligeholder det medicoteknisk udstyr på regionens hospitaler og rådgiver hospitalerne på området.

Desuden arbejder vi for en bæredygtig udvikling af regionen. Vi indtænker regionens mål om mindre CO2-aftryk, mindre affald og mere genanvendelse i opgaveløsningen på alle vores ansvarsområder. Sammen med Center for Bæredygtige Hospitaler, der er en del af Indkøb & Medicoteknik, dækker vi næsten hele opgaven med Cirkulær Økonomi i Region Midtjylland. 

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos os på vores karriereside.

Eller få et indblik i vores hverdag på LinkedIn.

 


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Midtjylland, Heibergs Alle, 5A, 8800 Viborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6001169

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook