BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at arbejde på tværs af funktioner i klinisk farmaci og dermed være med til at præge udviklingen af vores opgaver de enkelte steder? Klinisk Farmaci, Regionsapoteket Midtjylland har besluttet som en forsøgsordning at oprette et assistanceteam med 3 farmakonomer med start den 1.november.
Vi har ansat 2 farmakonomer, men vi mangler stadig en farmakonom til holdet.
Du kommer til at arbejde i området Gødstrup-Viborg-Silkeborg og som udgangspunkt kender du dit arbejdssted og din arbejdstid 4 uger ud i fremtiden.
Arbejdstid: 37 timer (eller i hvert fald med alle timer i assistanceteamet). Arbejdstiden vil hovedsageligt ligge i tidsrummet mellem kl. 8.00 og 15.30. Der kan være enkelte dage til kl. 20 og/eller i weekenden (kl. 10-17) efter aftale.
Startdato: 1. december 2023 og 1 år frem. Vi afprøver assistanceteamet i 1 år og håber selvfølgelig det bliver så stor en succes at vi gør det permanent.
Arbejdssted: En af klinisk farmacimatriklerne bliver dit udgangspunkt og du må forvente at kunne dække opgaver primært på 1-2 andre matrikler, men i sjældne tilfælde også øvrige matrikler i regionen.
Kørsel: Kørsel ud over 24 km/dag kan trækkes fra i skat. Der gives et årligt tillæg på 40.000 kr. til bl.a. at dække ekstra udgifter i forbindelse med kørsel. Parkering på andre matrikler end hovedarbejdsstedet dækkes af arbejdsgiver.
Arbejdsopgaver: Vil primært være medicinservice, ordinationsgennemgang og medicindispensering. Afhængig af din baggrund og interesse kan det være andre opgaver som f.eks. medicinanamnese, undervisning m.m.
Vi lægger vægt på at du:
- Har lyst til en omskiftelig hverdag med mange kollegaer
- Har lyst til tæt kontakt og dialog med både patienter og sundhedspersonale
- Som person er åben og udadvendt og er god til at skabe kontakt
- Er fleksibel og ser med positive øjne på forandringer og nye opgaver
- Kan din farmakologi og brænder for at bruge den
- Kan bevare overblikket og humøret, også når det går stærkt
- Er serviceminded og har gode samarbejds- og formidlingsevner
- Sammen med dine kolleger formår at værdsætte hinandens indsats og skabe arbejdsglæde
Ansættelse
Løn og ansættelse følger overenskomsten. Der er lavet en lokalaftale med Farmakonomforeningen, som sætter rammerne for arbejdet i assistanceteamet, herunder er der aftalt et særskilt løntillæg på 40.000 kr./år for at indgå i assistanceteamet.
Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest
Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at kontakte Områdechef Dorthe Krogsgaard Bonnerup (Tlf. 2939 8446) eller funktionsleder Trine Bjerregaard Madsen (Tlf. 2487 7294). Trine bliver den nærmeste leder for medarbejdere i assistanceteamet.
Hvis du har lyst til denne stilling, bedes du søge senest 13. oktober.
CV og eksamensbevis skal vedlægges.
Regionsapoteket Midtjylland producerer, leverer og vejleder patienter og samarbejdspartnere i brugen af lægemidler på regionens hospitaler. Vi er ca. 440 ansatte og har en årlig omsætning på omkring 2,5 mia. kroner. Læs mere om os på www.hospitalsapoteket.rm.dk.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Midtjylland, Heibergs Alle, 4, 8800 Viborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5917421