HE Midt Indkøb og Logistik søger en fast medarbejder til logistikopgaver på Regionshospital Viborg og Silkeborg. Gerne med erfaring inden for lager- og logistik eller butiksdrift.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi mangler en logistikmedarbejder ved Hospitalsenhed Midt snarest muligt - dog senest pr. 1. november 2023. Stillingen er på 37 timer pr. uge med en ugentlig arbejdstid mandag-fredag i tidsrummet kl. 06.00-15.30.

Du vil blive tilknyttet HE Midt Indkøb & Logistik, som er en del af Servicecentret. Særligt for denne stilling er, at den er delt mellem to matrikler – Viborg og Silkeborg. Derfor vil det være en fordel med egen bil. Det primære arbejdssted vil som udgangspunkt være i Viborg, men indimellem vil der også være vagter i Silkeborg. Dette for at sikre ensretning af procedure og højne fleksibiliteten i forhold til vagtplanlægning – særligt i forhold til ferie og helligdagsperioder.  


Dine opgaver:
På Hospitalsenhed Midt er BRIK-systemet (kan-ban løsning) implementeret på næste alle afdelinger. Varebestilling foretages som udgangspunkt via scanning, hvorefter varerne afdelingspakkes og leveres til hospitalet fra regionens lager i Horsens. Opgaven er derefter påpladslægning/vareopfyldning i de kliniske afsnit samt varemodtagelse af øvrige leverancer som ikke leveres via det regionale lager. Administrative opgaver indgår ikke i denne stilling. Som logistikmedarbejder indgår du i den daglige drift fra dag ét og er indstillet på, at indgå i skiftende funktioner. Vi arbejder i teams, men da denne stilling er delt mellem to matrikler vil man, som udgangspunkt, være tilknyttet et bestemt team på hver matrikel. 

I teamet vil du have mulighed for at præge din dagligdag ved aktivt at deltage i de emner, der arbejdes med. Vi forventer, at du byder ind og løbende kommer med forbedringsforslag til vores arbejdsgange, da vi har stort fokus på optimering og et godt arbejdsmiljø. Ud over ovennævnte opgaver, kan der i særlige tilfælde være andre serviceopgaver man skal deltage i - eksempelvis håndtering af affald/linned, levering af forsyninger og hastepakker samt andre transportopgaver. 


Vi forventer at du har følgende kvalifikationer:

•    Relevant faglig baggrund, gerne uddannet lager- og logistikassistent eller butiksassistent som har erfaring med logistik- og vareforsyningsopgaver herunder brug af scanningsudstyr til logistikstyring
•    Gerne praktisk erfaring og kendskab til hospitalsvarer/indkøb, herunder forståelse for hospitalshygiejne
•    Anvender IT ubesværet og har erfaring med RM Indkøb eller lignende indkøbssystem.
•    Personligt overskud, så du fremtræder serviceminded, fleksibel og engageret 
•    Arbejder selvstændigt og tager ansvar
•    Evner at indgå i tæt samarbejde med kolleger om at løse de daglige opgaver
•    Ser forandringer som nye muligheder og trives med at prøve nye funktioner med kort varsel
•    Kan håndtere, at opgaverne også er fysisk krævende, og indeholder tungere løft
•    Ikke ser en udfordring i transport mellem to hospitaler


Derfor skal du vælge os
•    Vi sikrer dig grundig oplæring og kendte vagtplaner i god tid
•    Et udfordrende job, hvor du får frihed til at løse opgaverne selvstændigt
•    Indflydelse og medbestemmelse, hvor du forventes at bidrage med nye initiativer og tiltag
•    Vi er en organisation, hvor hver medarbejder tæller og vi prioriterer uddannelse højt
•    At blive en del af et dygtigt team af engagerede kolleger med et godt fællesskab og fokus på arbejdsmiljø

Om Servicecentret
Servicecentret varetager mange af servicefunktionerne på hospitalet herunder rengøring, vareforsyning, køkken og kantine, informationer, teknisk afsnit, transportopgaver på tværs i regionen samt fællessekretariat. Afsnitslederne i de forskellige serviceområder varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde. Der er ansat ca. 550 medarbejdere i Servicecentret.


Om Hospitalsenhed Midt
Hospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.300 ansatte. 

Læs mere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk


Om løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området (Specialarbejder overenskomsten).

Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse.

Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret.


Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til: Teamleder for Indkøb og Logistik, Thomas Brandt Jakobsen på tlf. nr. 7844 2271.


Din ansøgning
Din ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring, den skal være os i hænde senest 31. august 2023.

 

 


Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Midtjylland, Heibergs Alle 4, 8800 Viborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://midtjob.dk/ad/he-midt-indkob-og-logistik-soger-en-fast-medarbejder-til-logistikopgaver-pa-regio/2jieo3/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876585

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet