BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I Psykiatristaben ser vi i stigende grad behov for at have medarbejdere med mere sammensatte profiler end specialister med særviden og grundlæggende generalister.
Der er behov for medarbejderprofiler, der både har en specialiseret viden og faglige kompetencer inden for et bestemt felt, og som på et mere generelt plan kan varetage overordnede ledelsesunderstøttende opgaver, eksempelvis tovholderfunktion for mødefora.
Vi ser også, at man for at lykkes godt i sit arbejde skal have en stabil personlig profil, hvor man er struktureret, evner et smidigt samarbejde, og bidrager til fællesskabet med et godt humør. Dine personlige og relationelle kompetencer er derfor lige så vigtige som din faglighed.
Lige nu søger vi i Ledelsessekretariatet en ambitiøs kollega, der rummer ovenstående – og også sprudler af engagement og drive!
Som den ideelle kandidat forventer vi, at du
- er uddannet jurist, og kender eller har interesse for lovgivningen inden for psykiatrien
- har en skarp sans for at tackle udfordringer og finde løsninger i komplekse organisatoriske strukturer
- trives med både selvstændigt arbejde og samarbejde i et dynamisk team
- bevarer roen og ser muligheder, selv under pres
- kommunikerer klart og tydeligt både skriftligt og mundtligt
- viser ansvar og modenhed i din tilgang til opgaveløsningen
Dine ansvarsområder vil bl.a. inkludere
- Tovholderfunktion for diverse mødefora (sagsafklaring, dagsordensproduktion, referentfunktion og beslutningsopfølgning).
- Støtte til ledelsen gennem udarbejdelse af notater og oplæg.
- Håndtering af henvendelser, klager og aktindsigter.
- Juridisk sagsbehandling og rådgivning inden for psykiatri- og sundhedslovgivningen.
- Udarbejdelse og ajourføring af retningslinjer.
- Diverse ad hoc-opgaver.
Vi kan tilbyde
- Spændende og udfordrende arbejdsopgaver med løbende muligheder for personlig og faglig udvikling.
- Et stærkt fagligt og socialt fællesskab med hjælpsomme og engagerede kolleger.
- Fleksible arbejdstider med mulighed for hjemmearbejdsdage.
- Ansættelse i en dynamisk organisation med fokus på trivsel og udvikling.
Hvis du brænder for at gøre en forskel i Psykiatrien og trives i en energisk arbejdskultur, så er dette jobbet for dig!
Der forventes afholdt ansættelsessamtaler fredag den 26. april 2024.
Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos sekretariats- og kvalitetschef
Maria Benner på telefon 24 66 79 49.
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, og skal besættes senest den 1. juni 2024. Stillingen er placeret i Psykiatristaben, Ledelsessekretariatet i Viborg, pt. med adresse på Tingvej 15A, 2. sal.
Du må forvente, at der er aktivitet på afdelingerne beliggende i hele regionen.
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst med din faglige organisation.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.
Om Psykiatrien i Region Midtjylland:
Psykiatrien i Region Midtjylland er fordelt på otte psykiatriske afdelinger for voksne, børn og unge. Hospitalets cirka 2900 ansatte behandler årligt over 30.000 borgere og modtager mere end 300.000 ambulante besøg. Psykiatristaben, der er psykiatriens administration, ligger på tre matrikler i henholdsvis Viborg, Skejby og Gødstrup, og består af fem fagområder: Ledelsessekretariatet, HR, Økonomi og Planlægning, Kommunikation, Sundheds-IT og Digitalisering samt tre teams Kvalitet, Udvikling og Uddannelse & Arbejdsmiljø.
Som medarbejder i Psykiatrien i Region Midtjylland har du mulighed for løbende at udvikle dig fagligt. Psykiatriakademiet er vejen ind i Psykiatriens uddannelsesunivers. Her finder du konkrete forslag til faglig udvikling, som er målrettet netop dine behov og ønsker. Du kan læse mere om de tilbud, vi har, på Psykiatriakademiets hjemmeside
Du kan læse mere om Psykiatrien på www.psykiatrien.rm.dk, og du kan bl.a. følge os på sociale medier under navnet "Psykiatrien i Region Midtjylland".
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Midtjylland, Tingvej, 15A, 8800 Viborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6022706