Lægesekretær til Akutafdelingen - Gør en forskel i en travl og støttende atmosfære

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ønsker du mulighed for:

  • at have god tid med børnene om morgenen og om eftermiddagen.
  • alenetid.
  • at handle udenfor myldretid.
  • en hyggelig brunch med gode kolleger, familie eller venner på en helt almindelig hverdag.

Vil du være en del af et hold, hvor vi passer på hinanden og gør hvad vi kan for at få kollegernes dag til at hænge sammen? 

Trives du med arbejdsdage, som ikke blot er en gentagelse af i går?

Kan du se dig selv i at være ansigtet udadtil og bidrage til det gode patientforløb sammen med 28 andre sundhedsadministrative kolleger og de øvrige faggrupper i Akutafdelingen, der samarbejder om at tage hånd om de akutte patienter?

Så er det lige præcis dig, vi leder efter!
Vi søger en kollega pr. 1. oktober 2024 eller efter aftale.
Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid – men har du andre ønsker, er vi til at tale med.   

Vi har ikke lavet en lang liste over, hvilke opgaver de sundhedsadministrative medarbejdere i Akutafdelingen løser. Vi vil hellere bruge stillingsopslaget på at fortælle lidt om, hvem vi er. Kom gerne og besøg os, så vi kan fortælle dig om vores dagligdag.

I Akutafdelingen ved du aldrig, hvad vagten bringer. Vi koordinerer løbende, afhængigt af patientflow og aktiviteter i øvrigt. Det skaber en særlig dynamik og holdånd. Vi har en høj fællesskabsfølelse og vi står sammen om at "drive butikken".

Vores tone er uhøjtidelig, og det er vigtigt for os, at vores samarbejde er bygget op omkring tillidsfulde relationer og psykologisk tryghed.

Lægesekretærerne er i front på de fleste pladser, og vi spiller en vigtig rolle i forhold til at skabe gode, sammenhængende patientforløb – blandt andet gennem hensigtsmæssig prioritering af de akutte journalnotater og de mange koordinerende opgaver, vi udfører. Vi er ofte de første patienten møder, så flair for og interesse i den gode kommunikation vægtes højt.                                

Med andre ord: Faglig og personlig udvikling er på dagsordenen hver eneste dag.

Udover et spændende job, tilbyder vi:

  • Et onboarding-program, som giver dig mulighed for indflydelse på tempoet i oplæringen. 
  • Mentorordning.
  • Mulighed for en hjemmearbejdsdag engang imellem.

Akutsekretariatet er døgndækkende og det er derfor en forudsætning, at du kan tage dag-, aften- og nattevagter. Vi ved, at den gode vagtplan er altafgørende for din trivsel, og derfor gør vi meget ud af, at vagtplaner er individuelle og tilrettelægges i et samarbejde med dig.

Vi er rigtig gode til at hjælpe hinanden med vagtbytte, da alle kender vigtigheden af, at job og familieliv skal gå op i en højere enhed. 

Vi søger en kollega, der er uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator (et ufravigeligt krav) og har lyst til at bidrage til Akutafdelingens vision:

"Vi tager imod og tager os af"

Akutte uafklarede patienter og deres pårørende skal føle sig ventede og velkomne samt opleve det bedste patientforløb for den enkelte.

Vi vægter allerhøjest, at du er en god kollega, for vi skal nok lære dig alt det andet.

- men har du erfaring med at arbejde i en Akutafdeling, har du et forspring i ansøgerbunken.


Ansættelsen sker ved Hospitalsenhed Midt, læs mere om den samlede hospitalsenhed her www.hospitalsenhedmidt.dk
Interesserede ansøgere, uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Om løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.
Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse. Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Akutafdelingen.
 

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til sundhedsadministrativ leder Lena Brønlund, tlf. 21 58 01 69. Jeg er tilbage fra ferie mandag den 12. august og er klar til at besvare dit opkald.

Som sagt er du også meget velkommen til at komme og besøge os. Ring endelig, så laver vi en aftale.

Din ansøgning
Din ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtidige erfaring skal være os i hænde senest torsdag den 22. august 2024. 
Ansættelsessamtaler finder sted tirsdag den 27. august 2024.                                                                         

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Midtjylland, Heibergs Alle 4, 8800 Viborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6091405

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet