Ledende Logistikchef til Vaccination og Transformationsindsats hos Hospitalsenhed Midt

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at gøre en forskel for borgere og patienter i Hospitalsenhed Midts optageområde?

Er du en dygtig leder med erfaring med at drive og lede den regionale vaccinationsindsats og har du dokumenteret erfaring med at implementere logistikløsninger, gerne fra det private erhvervsliv? Så er du lige den person vi søger til Vaccination Hospitalsenhed Midt. Afvekslende, selvstændige arbejds- og ledelsesopgaver med fokus på logistik. Vaccination Hospitalsenhed Midt er placeret som en selvstændig funktion i Administrationen. Du vil med reference til administrationschefen stå for vaccinationsindsatsen, samt ledelse af godt 100 medarbejdere, når indsatsen er på sit højeste. Som leder af vaccinationsindsatsen bliver dine arbejdsopgaver delt op i to:

Den ene halvdel af jobbet handler om at planlægge, opbygge, udføre og nedlukke vaccinationsindsatsen hvert år i efteråret. Opgaverne spænder lige fra at finde egnede lejemål, ansætte medarbejdere og opbygge vaccinationsorganisationen, til at sikre at arbejdsmiljø, sikkerhed og it er i orden og fungerer. Det er meget vigtigt, at du dels har stærke ledelseskompetencer, dels har omfattende kompetencer inden for logistik. Sidstnævnte med henblik på at opnå det optimale flow i vaccinationsindsatsen, så borgerne i Hospitalsenhed Midts optageområde oplever en god service. Din første opgave bliver at stå for opstarten af denne sæsons vaccinationsindsats.

I den anden halvdel af jobbet skal du bistå Hospitalsenhed Midts afdelinger i transformationsindsatsen. Vi er en hospitalsenhed med en lang tradition for at optimere, transformere og skabe innovative bæredygtige løsninger, så vi hele tiden udvikler på service og behandlinger til gavn for vores patienter. Der kan eksempelvis være tale om opgaver inden for operations- og kapacitetsplanlægning, flow i forhold til opvågning eller det kan handle om at mindske spildtid og dermed udnytte vores kapacitet bedre. De nævnte opgaver forudsætter stærke kompetencer inden for logistik.

Både udvikling og drift

For os er det vigtigt, at du er udviklingsorienteret og tør gå foran, også når der skal træffes svære beslutninger, samt at du formår at køre sikker drift. I dine daglige ledelsesopgaver er det vigtigt, at du udlever vores værdier dialog, dygtighed og dristighed.

Vi kan tilbyde: 

  • et godt arbejdsmiljø og en hverdag med humor og gode kolleger
  • et tværfagligt arbejdsmiljø, herunder samarbejde med mange forskellige faggrupper og kompetencer
  • stor indflydelse på din daglige arbejdstilrettelæggelse, samt åbenhed over for initiativer og inputs
  • faglig og personlig udvikling.

Er du vores nye kollega? For at komme i betragtning til stillingen, skal du kunne sætte flueben ved, at du: 

  • har dokumenteret erfaring med at lede en regional vaccinationsindsats
  • har dokumenteret erfaring med at skabe resultater gennem implementering af logistik løsninger, gerne fra det private erhvervsliv
  • har erfaring med personaleledelse og med at lede arbejdsmiljø- og sikkerhedsindsatsen
  • er nysgerrig på og har lyst til at drive transformation og optimering i et tæt samarbejde med vores afdelinger.

Kendskab til Hospitalsenhed Midt vil være et stort plus.

Hvis ovenstående har fanget din interesse og du har lyst til at være med på vores hold, så send os en ansøgning!

 

Ansættelsen sker ved Hospitalsenhed Midt, læs mere om den samlede hospitalsenhed her www.hospitalsenhedmidt.dk

Interesserede ansøgere, uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Løn- og ansættelsesvilkår 

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.

Med henvisning til lov om børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse.

Ansættelse sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt.

Yderligere oplysninger 

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Administrationschef Tine Joensen på telefon 2047 3092.

Dato for samtaler: 

Torsdag den 8. august 2024.

Din ansøgning:

Din ansøgning indeholdende autorisations ID, oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring skal være os i hænde elektronisk senest den 1. august 2024.

 

 


Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Midtjylland, Heibergs Alle 4, 8800 Viborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6086834

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook