BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Koncern HR søger en lønkonsulent med et skarpt blik for lønadministration og rådgivning.
Du bliver en del af kontoret Løn, Personale og Systemoptimering i Koncern-HR. Sammen med dygtige kolleger skal du især betjene ledere og afdelinger i regionshuse, fællesfunktioner og socialområdet.
Dine opgaver
Du bliver kontaktperson for dine egne afdelinger og områder, hvor du selvstændigt får ansvaret for bl.a. den daglige løn- og personaleadministrative sagsbehandling, som f.eks. dagpengerefusion, lønindberetning og rådgivning til overenskomster.
Desuden mulighed for at indgå i tværgående opgaver ud fra dine kompetencer og interesser.
Vores forventninger til dig
Du har en administrativ uddannelse og gerne erfaring fra løn- og personaleområdet. Uddannelsesbaggrunden er dog ikke afgørende – det vigtigste er, at du har lyst og interesse for administrative sider af HR-faget og har flair for tal, systematik og IT. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde i systemet SD Løn, men det er ikke en betingelse. Opgaverne løses i samarbejde med erfarne kolleger, som vil hjælpe dig godt i gang.
Vi lægger vægt på, at du er selvstændig, proaktiv og serviceminded, og at du kan samarbejde og formidle din viden til ledere og medarbejdere. Det betyder, at du trives i en omskiftelig hverdag, hvor der er travlt og med mange bolde i luften samtidig.
Om os og hvad vi kan tilbyde dig
Du får arbejdssted i Koncern HR, Regionshuset i Viborg, som er en afdeling præget af et godt arbejdsmiljø og en uhøjtidelig omgangstone med plads til faglig og personlig udvikling. Vi har travlt, men altid tid til at hjælpe hinanden og sparre om opgaver og tilgange i hverdagen. Du får stor indflydelse på din egen arbejdstilrettelæggelse, og der er i et vist omfang mulighed for at løse opgaver hjemmefra.
Vi varetager løn- og personaleadministration for ca. 5000 medarbejdere i Region Midtjylland. Det er medarbejdere i regionshusenes administration, fællesfunktioner, på det sociale område og inden for Præhospitalet samt Hospitalsapoteket. Vi har desuden strategiske og koordinerende opgaver vedrørende løn- og arbejdstidsplanlægningssystemer i hele regionen samt en bred vifte af stabs- og sekretariatsopgaver. Du får din daglige gang blandt kolleger, som bl.a. varetager administrative opgaver samt kolleger med mange og forskellige funktioner. Vi sætter pris på mangfoldigheden og det sømløse samarbejde på tværs af opgaver og funktioner, og vi glæder os til at introducere dig til jobbet.
Stillingen er på fuld tid med mulighed for fleksibilitet og indflydelse på arbejdstilrettelæggelsen. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til den gældende overenskomst på området.
Ansøgningsfrist er 22. april 2024.
Ansættelsessamtaler afholdes 25. eller 26. april 2024, med tiltrædelse 1. juni eller efter aftale snarest derefter.
Du er velkommen til at kontakte kontorchef Henriette Petersen tlf. 2146 7025 HESPPE@rm.dk eller lønkonsulent Anni Overgaard Nielsen tlf. 3063 2838 ANNIN2@stab.rm.dk hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker en drøftelse af dine muligheder i jobbet.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Midtjylland, Skottenborg 26, 8800 Viborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6023822