BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kunne du tænke dig at arbejde med løn- og personaleadministration til vores 8 psykiatriske afdelinger og trives du i en positiv, uformel omgangstone på en arbejdsplads præget af høje ambitioner og frihed under ansvar? Så er du måske den kommende kollega, vi søger til en fast stilling som lønkonsulent.
Vores vision
Som HR i psykiatriens stabsfunktion understøtter vi vores sundhedsfaglige kollegaer på afdelingerne, så vi i fællesskab løser psykiatriens vision:
"Bedre behandling og længere liv til flere med psykisk sygdom – på patientens præmisser".
At være ansat i HR
I HR er vi 28 kollegaer fordelt i et lønteam og et personaleteam. Vi er altid klar på en faglig og kollegial sparring og sætter pris på fælles frokost, kaffemøder og kageordninger.
Psykologisk tryghed er et tema, som står højt på vores dagsorden. For os betyder psykologisk tryghed bl.a., at vi er i et arbejdsmiljø, hvor det er okay at lave fejl, og hvor vi tør at eksperimentere, stille spørgsmål og give hinanden feedback.
Hos os vil du blive taget i mod af en hjælpsom og imødekommende afdeling, og du får tilknyttet både en faglig og social mentor, der vil hjælpe dig godt i gang i teamet og støtte op om din trivsel og din faglige udvikling.
Vi tilbyder
• Spændende arbejdsopgaver indenfor hele paletten af lønopgaver.
• En fleksibel arbejdsplads med mulighed for selvstændig tilrettelæggelse af opgaverne og hjemmearbejdsdage.
• Et godt arbejdsmiljø med fokus på psykologisk tryghed.
• En jobstart med et velafprøvet onboardingforløb, som både rummer faglig oplæring, intro til Psykiatristaben på tværs og dialogmøder med din leder.
• Du får en inddragende og dialogbaseret leder.
• Løbende dialog om udvikling af dine kompetencer og ønsker til karriereveje, gennem agil MUS-samtaler.
• Mulighed for at indgå i et netværk for nyansatte i Psykiatristaben.
• Flekstidsordning
Vi søger
En dygtig, samarbejdsorienteret lønkonsulent til vores lønteam. Vi forestiller os, at du er uddannet indenfor kontor, er administrationsbachelor eller administrationsøkonom, gerne med erfaring inden for arbejdet med løn- og personaleadministration. Du kan også være nyuddannet - det vigtigste er, at du har mod på at blive oplært, er nysgerrig på ny viden og parat til at tage ansvar ind i opgaveløsningen.
Du er dygtig i din kommunikation og formår at skabe tillid i dine relationer med henblik på et konstruktivt samarbejde både internt og eksternt. Som person er du enig i, at det gode samarbejde handler om at spille hinanden gode, så vi kan servicere vores samarbejdspartnere med høj faglig kvalitet.
I HR arbejder vi struktureret med øget digitalisering, udvikling af RPA-løsninger og brug af HR-data.
Dine primære opgaver vil være:
• Lønindberetning, lønuddata, kontroller og efterbehandling
• Fortolkning, sparring og rådgivning inden for løn- og personaleadministration
• Vagtplanlægningssystem og arbejdstidsregler
• Udvikling og harmonisering af arbejdsgange, herunder implementering og opfølgning samt brug af digitalisering og robotter.
• Udtræk og brug af HR-data – medvirke til udvikling af vores databaseret tilgang
• Ad hoc administrative opgaver
• Fortolkning, sparring og rådgivning inden for løn- og personaleadministration.
Løn- og ansættelsesvilkår
Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen med tiltrædelse snarest eller 15. august 2024. Du får arbejdssted i Viborg. Vi tilbyder fleksible vilkår. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem Danske Regioner og den forhandlingsberettigede organisation. Lønnen aftales konkret ud fra baggrund og erfaringer.
Ansøgning
Vi ser frem til at høre fra dig, og hvis du kunne tænke dig at kikke forbi, inden du sender din ansøgning, så er du meget velkommen til at kontakte os, så du evt. kan høre mere om os og stillingen over en kop kaffe.
Du er velkommen til at ringe og få en snak med:
Faglig koordinator, lønkonsulent Helle Nyholm Lyngsø, tlf. 9117 9929
HR-chef Dorthe Pinnerup, tlf. 2399 1197
Ansøgningsfrist:
Vi skal have din ansøgning senest den 3. juni 2024. Vi afholder to ansættelsessamtaler, den første forventes afholdt den 10. juni 2024 og den anden den 17. juni 2024.
Om Psykiatrien i Region Midtjylland:
Psykiatrien i Region Midtjylland er fordelt på otte psykiatriske afdelinger for voksne, børn og unge. Hospitalets cirka 2900 ansatte behandler årligt over 30.000 borgere og modtager mere end 300.000 ambulante besøg. Psykiatristaben, der er psykiatriens administration, ligger på tre matrikler i henholdsvis Viborg, Skejby og Gødstrup, og består af fem fagområder: Ledelsessekretariatet, HR, Økonomi og Planlægning, Kommunikation, Sundheds-IT og Digitalisering samt tre teams Kvalitet, Udvikling og Uddannelse & Arbejdsmiljø.
Som medarbejder i Psykiatrien i Region Midtjylland har du mulighed for løbende at udvikle dig fagligt. Psykiatriakademiet er vejen ind i Psykiatriens uddannelsesunivers. Her finder du konkrete forslag til faglig udvikling, som er målrettet netop dine behov og ønsker. Du kan læse mere om de tilbud, vi har, på Psykiatriakademiets hjemmeside. Du kan også læse mere om Psykiatrien på www.psykiatrien.rm.dk, og du kan bl.a. følge os på sociale medier under navnet "Psykiatrien i Region Midtjylland".
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Midtjylland, Tingvej 15A, 8800 Viborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6047604