Logistikmedarbejder til HE Midt Indkøb og Logistik, Servicecentret, Hospitalsenhed Midt

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Til vareforsyningen i Silkeborg og Viborg søges en medarbejder med erfaring inden for lager- og logistik eller butiksdrift.

En stilling som Lager- og logistikmedarbejder ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret, HE Midt Indkøb & Logistik, er ledige til besættelse snarest muligt og senest den 1. november 2023. Stillingen er på 37 timer pr. uge med en ugentlig arbejdstid mandag-fredag i tidsrummet kl. 06.00-15.30.

Særligt for denne stilling er, at den er delt mellem to matrikler – Silkeborg og Viborg, derfor vil det være en fordel med egen bil. Det primære arbejdssted vil som udgangspunkt være i Silkeborg, men indimellem vil der også være vagter i Viborg. Dette for at sikre ensretning af procedure og højne fleksibiliteten i forhold til vagtplanlægning – særligt i forhold til ferie og helligdagsperioder. 

 
Om stillingen
På Hospitalsenhed Midt er BRIK-systemet (kan-ban løsning) implementeret på næste alle afdelinger. Varebestilling foretages som udgangspunkt via scanning, hvorefter varerne afdelingspakkes og leveres til hospitalet fra regionens lager i Horsens. Opgaven er derefter påpladslægning/vareopfyldning i de kliniske afsnit samt varemodtagelse af øvrige leverancer som ikke leveres via det regionale lager. Administrative opgaver indgår ikke i denne stilling. 


Vi har behov for en lager- og logistikmedarbejder der kan indgå i den daglige drift fra dag ét og være indstillet på, at indgå i skiftende funktioner. Vi arbejder i teams, men da denne stilling er delt mellem to matrikler vil man, som udgangspunkt, være tilknyttet et bestemt team på hver matrikel. I teamet vil man have mulighed for at præge sin dagligdag ved aktivt at deltage i de emner, der arbejdes med. Vi forventer, at man byder ind og løbende kommer med forbedringsforslag til vores arbejdsgange, da vi har stort fokus på optimering. 
Ud over ovennævnte opgaver, kan der i særlige tilfælde være andre serviceopgaver man skal deltage i - eksempelvis håndtering af affald/linned, levering af forsyninger og hastepakker samt andre transportopgaver. 


Det forventes at ansøgeren har følgende faglige kvalifikationer:

•    Relevant faglig baggrund, gerne uddannet lager- og logistikassistent eller butiksassistent
•    Erfaring med logistik- og vareforsyningsopgaver herunder brug af scanningsudstyr til logistikstyring
•    Gerne praktisk erfaring og kendskab til hospitalsvarer/indkøb, herunder forståelse for hospitalshygiejne
•    Anvender IT ubesværet og har erfaring med RM Indkøb eller lignende indkøbssystem

Det forventes at ansøgeren har følgende personlige kvalifikationer:

•    Er serviceminded, fleksibel og engageret
•    God til at arbejde selvstændigt, ikke bange for at tage ansvar, men kan samtidig indgå i tæt samarbejde med kolleger om at løse de daglige opgaver
•    Ikke er bange for at prøve nye funktioner med kort varsel
•    Kan håndtere, at opgaverne også er fysisk krævende, og indeholder tungere løft
•    Ikke ser en udfordring i transport mellem to hospitaler
•    Vi forventer stabilt fremmøde og højt engagement


Vi tilbyder:

•    Et udfordrende job i et godt arbejdsmiljø
•    Indflydelse og medbestemmelse i dagligdagen i forhold til teamets opgaver
•    Et spændende, udfordrende og selvstændigt job, hvor du meget gerne må bidrage med nye initiativer og tiltag
•    At blive en del af et dygtigt team af engagerede kolleger

Om Servicecentret
Servicecentret varetager mange af servicefunktionerne på hospitalet herunder rengøring, vareforsyning, køkken og kantine, informationer, teknisk afsnit, transportopgaver på tværs i regionen samt fællessekretariat. Afsnitslederne i de forskellige serviceområder varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde. Der er ansat ca. 550 medarbejdere i Servicecentret.
Om Hospitalsenhed Midt
Hospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.300 ansatte. Læs mere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk


Om løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området (Specialarbejder overenskomsten).

Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse.

Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret.


Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til: Teamleder HEM Indkøb og Logistik Thomas Brandt Jakobsen på tlf. nr. 7844 2271.

Din ansøgning
Din ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring, den skal være os i hænde senest 15. september 2023.

 

 


Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Midtjylland, Heibergs Alle 4, 8800 Viborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://midtjob.dk/ad/logistikmedarbejder-til-he-midt-indkob-og-logistik-servicecentret-hospitalsenhe/bpvgnf/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5878119

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet