BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du faglig dygtig og god til at se sammenhænge? Og har du lyst til at sætte dit præg på organisationen i en nyoprettet stilling?
Så kan du blive Mercantecs nye controller. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor dine primære opgaver bliver at udarbejde og følge op på drifts-, balance- og likviditetsbudgetter for skolen. Derudover skal du bl.a. supportere vores ledelsesteam for vores EUD og VEU-områder i de periodiske budgetopfølgninger med afvigelsesforklaringer hen over året. Du er nysgerrig og leverer selvfølgelig rapporter og nøgletal, som vi via tæt dialog finder forklaringer på. Du bliver også den udførende del i forhold til skolens årsrapport med tilhørende bilag samt tovholder på diverse indberetninger mv.
Du bliver en del af Mercantec og en velfungerende økonomiafdeling. Vi er et team på 13 kolleger, som har fokus på at spille hinanden gode. Vi har et godt arbejdsmiljø, hvor både store og små begivenheder fejres. Vi er fagligt dygtige, og vi sætter en ære i at levere høj kvalitet og yde god service til hele organisationen.
Du får en hverdag, hvor du er en integreret del af økonomiafdelingen og derfor tager del i den samlede opgaveløsning. Du har en tæt dialog med afdelingslederen for økonomi og økonomichefen, og du bistår og udfordrer uddannelseslederne i forbindelse med budgetter, måneds- og årsregnskab og i hverdagens økonomiske udfordringer. Du ser sammenhænge og synergier, og du går gerne i dialog med ledelsen om, hvordan disse kan bringes i spil.
Vi har store forventninger til dig, men din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig. Det vigtige er, at du kan formidle regnskabsmæssige tal til vores uddannelsesledere, og at du har mod på at spørge ind til afvigelser m.m. Derudover kan du selvfølgelig opstille et drifts- og likviditetsregnskab og føre kontrol med afvigelser i forhold til realiserede tal, så vi kan blive klogere og præcise i vores prognosticering. Du skal derfor være øvet i avanceret Excel, og har du kendskab til Navision, er det en fordel.
Hvis du er blevet nysgerrig på stillingen og gerne vil vide mere, er du meget velkommen til at ringe til afdelingsleder Hanne Mohr Christiansen på telefon 3071 8743 eller økonomi- og ressourcechef Thomas Thidemann på telefon 2533 1454.
Der er tale om en fast fuldtidsstilling med tiltrædelse 1. februar 2024 eller efter aftale. Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende organisationsaftale.
Vi vil gerne modtage din ansøgning senest den 6. december 2023. Samtaler bliver afholdt den 12. december 2023.
Vi har fokus på at være en mangfoldig arbejdsplads og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset personlig baggrund. Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Mercantec, H.C. Andersens Vej , 8800 Viborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5946357