Midt- og Vestjyllands Politi søger administrativ medarbejder til Særlov Efterforskning

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Viborg

Der opslås en fast stilling, på fuldtid - 37 timer ugentligt, i Særlov Efterforskning til besættelse 1. juni 2024 eller snarest muligt derefter.

Særlov Efterforskning er en central sektion, som organisatorisk hører til afdelingen Viborg-Skive Lokalpoliti og er placeret som en selvstændig sektion i Viborg.

Sektionen bemandes aktuelt med 1 politikommissær, 1 fagkoordinator, samt 10 politiuddannede medarbejdere.

Som administrativ medarbejder løser man en lang række faste opgaver for Særlov Efterforskning, men også efter nærmere aftale arbejde med andre forekommende administrative opgaver, der er i de andre sektioner.

Opgaverne indbefatter bl.a. håndtering af post, modtagelse og journalisering af anmeldelser, rekvirering af attester, håndtering af tilkendegivelser, opdatering af afgørelser, indberetning til Kriminalregisteret, arkivopgaver, pakning, kopiering, digitalisering og telefonbetjening.

Det er en fordel at have kendskab til politiets systemer og at være fortrolig med IT i almindelighed og Polsas i særdeleshed.

Du skal indgå i et arbejdsfællesskab, hvor der er en fri tone og højt til loftet, ligesom der i udpræget grad er mulighed for i fællesskab med din nærmeste leder samt øvrige administrative medarbejdere at tilrettelægge arbejdet selvstændigt.

Du skal have lyst og evne til at indgå i et selvstændigt og konstruktivt arbejdsfællesskab hvor ordentlighed, legalitet og kvalitet vægtes højt. Du skal være interesseret i at bidrage til trivslen i sektionen, ligesom du efter en oplæringsperiode skal deltage aktivt i vejledning og oplæring af nye medarbejdere.

Løn- og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Du bliver indplaceret på baggrund af kvalifikationer.

Dit arbejdssted bliver Midt- og Vestjyllands Politi, Viborg Politi med adressen Rødevej 1, 8800 Viborg. Midt- og Vestjyllands Politi er en røgfri arbejdsplads.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt og ansøgning

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til politikommissær Stephan Weber, telefon 23 43 29 77.

Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Ansøgningsfrist: 22. april 2024

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Midt- og Vestjyllands Politi, Lokalstation Viborg og Statsadv. i Viborg, Rødevej, 8800 Viborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6026983

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook