Mind Space A/S: Mindspace søger en detaljeorienteret PA/Direktionsassistent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du den næste mindspacer? Er du god til at skabe overblik og jonglere både store og små opgaver i en til tider omskiftelig hverdag? Har du erfaringer med ledelsesbetjening og økonomisk assistance? Hvis ja, så er dette job måske noget for dig…

Hos os bliver du en del af et fællesskab af dygtige medarbejder, som til hverdag løser alle opgaver indenfor messer og udstillinger.  

Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor du bliver centralt bindeled for hele organisation. Du får en central rolle og dermed en bred pallette af PA-opgaver i en travl hverdag.

Kvalitetsbevidst og serviceminded
Du skal kunne fungere i en hverdag med mange forskellige opgaver. Du har drive, er kvalitetsbevidst og serviceminded. Det, du afleverer, er gennemarbejdet og gennemtænkt, og du har en meget høj kvalitet i dit arbejde. Du er fleksibel, og trives i et tempofyldt miljø, og du er i stand til at styre en række opgaver samtidig – uden at miste overblikket og opmærksomheden på detaljen. 

Jobbet indebærer en høj grad af egen planlægning og en stor grad af fleksibilitet. Du skal kunne fungere i en blækspruttefunktion, og samtidig motiveres du af at arbejde selvstændigt.

Vi forestiller os, at du

  • ved, at arbejdsopgaverne sætter dagsordenen, og at et højt service- og kvalitetsniveau er af afgørende betydning for vores fælles succes
  • har stærke kommunikationsevner – både mundtligt og skriftligt – i dansk og også gerne på engelsk.
  • har stærke IT-færdigheder og et digitalt mindset, herunder at du er superbruger af Microsoft Office, specielt Word, Excel, PowerPoint og økonomisystemer
  • trives med varierende arbejdsopgaver, kan holde struktur, overholde deadlines og bevare overblikket i travle perioder
  • kan tage ansvar og arbejde selvstændigt
  • er proaktiv og imødekommende
  • har en relevant uddannelse – og gerne erfaring fra anden lignende stilling

Jobbeskrivelse – PA/Direktionsassistent

Vi forestiller os, at dit job vil indeholde følgende type opgaver:

  • Ansvarlig for projekt og kundeoprettelse, vedligehold og fakturering til kunder
  • Assistere ledelsen i deres travle hverdag, med bl.a. koordinering/planlægning, udarbejdelse af tilbud, gennemlæsning af kontrakter mv.
  • Bistå med budget- og regnskabsmæssige opgaver
  • Assistere indenfor løn og lønudbetaling
  • Assistere med booking af fly, hoteller, transport og koordinering af rejseplaner.
  • Kordinere / arrangere arrangementer/kurser/møder (interne og eksterne)
  • Koordinering af opgaver/projekter internt og bevare overblikket
  • Udfærdigelse af præsentationer
  • Generelle administrative opgaver

 

Vi tilbyder

  • en attraktiv arbejdsplads med fleksible arbejdstider.
  • stor mulighed for at påvirke dit jobindhold og opgaver.
  • et godt – og travlt – arbejdsmiljø med engagerede kolleger i en virksomhed i vækst.
  • et udfordrende og afvekslende job med udgangspunkt i ’ordentlighed’ med mulighed for faglig udvikling.
  • løn- og ansættelsesvilkår på et attraktivt niveau, som forhandles iht. kvalifikationer.

Hvem er Mindspace

Mindspace er et kreativt rådgivningsbureau i messe- og udstillingsløsninger, og vi er samtidig eksekverende i hele processen inklusive den fysiske opbygning af kundens udstilling. Vi gentænker den traditionelle eksponering af brand og produkt, og tager vores kunder med på hele rejsen fra idé og brandsituation til den fysiske messestand.

Mindspace er en moderne, team-orienteret virksomhed, hvor mennesker, relationer, trivsel og udvikling er i centrum. Vi er pt. et team på knap 25 mindspacere, og vi har en travl og humørfyldt hverdag blandt dygtige kolleger, der alle tager og får stort ansvar.

 

Vi spiller hinanden gode og arbejder helst i teams, og vi har fokus på at tilbyde en anderledes løsning for vores kunder, hvor vi er kreativt udfordrende i opgaveløsningen. Det gør vi blandt andet ved hjælp af digitalisering og med stor ekspertise i, hvordan det giver den bedste værdi for vores kunder.

 

Bæredygtige løsninger er også i fokus. Dels hos os selv, hvor vi særligt kigger på brugen af ressourcer og disses aftryk, men vi har også ekspertise i at matche netop det niveau af bæredygtighed, som kunden ønsker at ramme.

 

Om stillingen

Den opslåede stilling som detaljeorienteret PA/Direktionsassistent er en fuldtids- eller deltidsstilling på 30-37 timer med udgangspunkt på vores hovedkvarter i Viborg. Lønnen vil matche dine kvalifikationer.

Har du lyst til at vide mere og være med til at udvikle fremtidens bureau inden for messer og indretning? Ring til os og hør mere hos Henrik Westergaard 7240 0403 eller Thomas Langvad på 7240 0402, eller send din ansøgning og CV på info@mindspace.dk

Vi afholder samtaler med udvalgte kandidater løbende. Send derfor snarest din ansøgning og CV.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Mind Space A/S, Lundborgvej, 8800 Viborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: info@mindspace.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5908635

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook