BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Bemærk: Se evt. også stillingsannoncen "Viborg Kommunes affaldsenhed Revas søger en økonomiansvarlig"
Som vores nye medarbejder vil du sammen med vores øvrige økonomimedarbejdere få en central rolle i den daglige økonomiske opfølgning og styring. Det bliver din opgave at støtte og kontrollere økonomien for betydende dele af driften. Du vil skulle indgå i den daglige økonomiske drift, samt fungere som controller for større tværgående projekter.
Du bliver en del af en arbejdsplads med fokus på det gode arbejdsmiljø, hvor værdierne ligeværdighed, tillid og trivsel er et omdrejningspunkt for samarbejdet. Vi vægter høj faglighed, selvstændighed og fleksibilitet, hvor der er gode muligheder for udvikling og sparring.
Affaldsbranchen og Revas er i rivende udvikling, og vi er i fuld gang med at implementere elementerne i Viborg Kommunes nye affaldsplan, som får stor betydning for borgernes hverdag i de kommende år. I den forbindelse kan du blive involveret i beregninger og business cases i udviklingen af nye og spændende løsninger. Ydermere står vi overfor spændende forandringer og udfordringer, da Revas i løbet af de kommende år skal selskabsgøres og udskilles fra Viborg Kommunes organisation.
Opgaver
Dine opgaver vil spænde bredt og gå på tværs i huset, og de vil blandt andet omfatte:
- daglige regnskabsopgaver inden for finans, debitor og kreditor
- support til driftsområderne med projekt-, kontrakt- og økonomistyring
- udarbejdelse af budget samt budget- og dataopfølgning, herunder jævnlig
opfølgning på forventet regnskab inden for delområder af driften - ad hoc-opgaver
Vi forventer, at du er teamplayer, men at du også kan arbejde selvstændigt. Du tager initiativ og ansvar for opgaverne og agerer gerne tovholder i en samarbejdsproces. Som person er du analytisk, struktureret og kommunikerende.
Du har desuden
- en relevant økonomisk uddannelse eller erfaring fra en lignende stilling, som giver dig indsigt i data og økonomi
- gode IT-kundskaber og kan anvende Excel på højt niveau som en del af opgaveløsningen
- gode kommunikative forudsætninger
- evner for at tilegne dig ny viden indenfor områdets lovgivning.
Om Revas
Revas er Viborg Kommunes affaldsenhed, som håndterer affald fra kommunens ca. 98.000 indbyggere og virksomheder. Revas administrerer indsamling af dagrenovation, olie- og kemikalieaffald samt genanvendelige materialer. Endvidere står vi for den daglige drift af et affaldscenter, hvor private virksomheder kan aflevere affald til viderebehandling, et gasindvindingsanlæg samt diverse anlæg som knuseanlæg, modtagestation for olie- og kemikalieaffald samt seks genbrugsstationer.
Revas har for tiden 46 medarbejdere. Herudover er der et stort kontraktligt samarbejde med private leverandører, som udfører opgaver for Revas.
Vilkår, løn og ansættelse
Konkurrencedygtig løn og pension efter gældende overenskomst, herunder aftale om lokal løndannelse. Arbejdstiden tager udgangspunkt i 37 timer pr. uge inklusive pauser, og der er mulighed for fleksibel arbejdstid og dage med hjemmearbejde. Arbejdsstedet er ved Revas’ administration på Kirkebækvej 136 i Viborg.
Ansøgning og tiltrædelse
Hvis du finder stillingen interessant, så vil vi gerne modtage din ansøgning senest den 11. august 2023. Vi afholder samtaler den 22. august 2023.
Tiltrædelse snarest muligt.
Hvis du har spørgsmål om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Gert Schandorff på tlf.: 30 21 38 37
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=d71f026d)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Revas, Kirkebækvej, 8800 Viborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=d71f026d&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5856490