BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Koncern HR søger en engageret projektkonsulent, der vil tage ejerskab af vores kommende løsning for HR-dialoger, herunder MUS. Du vil facilitere processer på tværs af vores hospitaler og sikre en god implementering i hele regionen. HR-dialoger er en central del af vores arbejde med medarbejderudvikling og trivsel, og du vil spille en nøglerolle i at sikre, at systemet understøtter disse processer effektivt.
Dine opgaver med Implementering af system til HR dialoger
Projekt- og systemejerskab for HR-dialoger.
Facilitere samarbejde med erfagruppen på tværs af hospitalerne og andre interessenter.
Sikre en god implementering af HR-dialogsystemet i organisationen.
Medvirke til god dialog med produktforvaltning i Digitalisering og IT
Du får også en vigtig rolle i vores arbejde med implementering af PDC Plan til fleksibel og rigtig arbejdsplanlægning.
Dine opgaver med implementering af fleksibel, digital planlægning
Implementering af PDC Plan til fleksibel arbejdsplanlægning.
Understøtte implementeringen af PDC Plan på regionens arbejdspladser.
Støtte pilotprojekter omkring behovsplanlægning og overgang fra HosInfo til PDC Plan.
Tilgængeliggørelse af data fra PDC Plan i RMs BI-portal.
Støtte pilotprojekter omkring automatisk planlægning i PDC VagtPlan.
Deltage og eventuelt drive tværgående teams for at understøtte implementeringen af PDC Plan.
Kvalifikationer:
Relevant uddannelse inden for IT, projektledelse og HR-digitalisering.
Erfaring med systemforvaltning, systemanskaffelse og projektledelse.
Teknisk flair og interesse for digitalisering.
Gode samarbejdsevner på tværs af teams og organisationer.
Om os:
Du vil blive en del af Koncern HR i regionshuset i Viborg, hvor vi har et godt arbejdsmiljø og en uhøjtidelig omgangstone. I kontoret Løn, personale og systemoptimering – i daglige tale LPS - varetager vi løn- og personaleadministration for ca. 5000 medarbejdere i Region Midtjylland og har strategiske og koordinerende opgaver vedrørende løn- og arbejdstidsplanlægning.
Vi tilbyder:
Et godt arbejdsmiljø med plads til faglig og personlig udvikling
Mulighed for at arbejde hjemmefra i et vist omfang.
Fleksibilitet og indflydelse på arbejdstilrettelæggelsen.
Ansøgning:
Løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst. Vi glæder os til at læse din ansøgning. Send din ansøgning senest 20. oktober.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 24. oktober.
For spørgsmål til stillingen, kontakt Henriette Petersen på 2146 7025 eller Jens Ingwersen på 4276 4989
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Midtjylland, Skottenborg 26, 8800 Viborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6127666