Regnskabsmedarbejder med lederpotentiale og erfaring indenfor HR/løn søges til Quickpoint

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du gerne arbejde i en organisation hvor overenskomsten er på plads, og hvor både pension-, kantine- og fritvalgsordning er en naturlig del af lønpakken?

Hos Quickpoint tilbyder vi den fulde pakke, og som medarbejder på vores hovedkontor i Viborg, bliver du en del af vores samlede HQ-team på 12 faste medarbejdere. Her vil du indgå i økonomiafdelingen, hvor vi varetager det komplette regnskab for hele Quickpoint, herunder HR og løn.

Du kommer til at sidde i vores Regnskabsafdeling, hvor vi i dag er 5 medarbejdere, og hvor opgaverne spænder fra detaljeret månedsregnskab, løn og betalinger til alt inden for personale og rekruttering.

Du får det daglige ansvar for HR, men vil også naturligt deltage i månedsafslutning, og afløse når Regnskabschefen holder fri – ved det korrekte match og de nødvendige kompetencer, kan stillingen udvikles til en Souschef stilling i økonomi-afdelingen.

Du vil komme til at have følgende opgaver: 

  • Daglig bogføring af tidsregistrering for alle 32 værksteder
  • Det samlede ansvar indenfor personale, herunder on/off-bording
  • Vedligeholdelse af kartoteker, herunder løn
  • Vedligeholde medarbejderhåndbog og politikker
  • Div. afstemninger indenfor løn
  • Deltage i månedsregnskab med div afstemninger/periodisering
  • Assistere regnskabschefen og tage over under fravær
  • Diverse ad hoc opgaver

Kompetencer:

  • Du har en grundlæggende viden inden for HR og gerne erfaring fra lignende stilling
  • Du er ansvarsbevidst, løsningsorienteret og arbejder selvstændigt
  • Du kan lide når tingene går op
  • Du er god til at samarbejde

Du kommer til at referere til regnskabschefen i det daglige, men vil også have kontakt med såvel værkstedschefer, operation manager og direktøren.

Vores kultur
Vi vil være de dygtigste i branchen, og arbejder hver dag med netop dette fokus. Uanset vores ambitiøse målsætning, har vi en uformel omgangstone, tæt samarbejde på tværs af organisationen, samt en stor grad af frihed i dagligdagen. Herudover er åbenhed og faglig sparring en vigtig del af vores hverdag, så vi i vores team sikrer bidragelse til, at Quickpoint samlet når målsætningen.

Kontakt

Er du interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Regnskabschef Helle Laursen på tlf. +45 89281410. Send gerne din ansøgning allerede i dag på job@quickpoint.dk, da vi behandler ansøgningerne løbende og gerne ansætter hurtigst muligt. Alle henvendelser behandles fortroligt.

 

Om os

Quickpoint A/S har eksisteret siden 1993 og er en danskejet kæde med hovedsæde i Viborg. Vi har 32 full-service autoværksteder fordelt over det meste af Danmark, og er i alt over 140 uddannede mekanikere og dækmontører og 20 lærlinge. Vores mål er at være markedets dygtigste landsdækkende værkstedskæde, med fokus på Kvalitet, Effektivitet, Kommunikation, Troværdighed og Åbenhed til fordel for vores kunder og vores medarbejdere.

Vi løser alle opgaver i forbindelse med service og reparation af personbiler og er særdeles konkurrencedygtige, både på pris og kvalitet. Vi benytter udelukkende reservedele af OE-kvalitet, så bilerne fortsat kan opretholde eventuelle fabriksgarantier

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Quickpoint A/S, Lundborgvej, 8800 Viborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: job@quickpoint.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5846573

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook