Studentermedhjælper til Små og mellemstore selskaber - Viborg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du på udkig efter et studiejob på ca. 15 timer om ugen med mulighed for fleksibilitet i eksamensperioder, som giver dig relevant erhvervserfaring? Hvis du medbringer interesse for skatte- og forvaltningsret, godt humør og gå på mod, så kan du være den rette studentermedhjælper for os.

Spændende administrative opgaver inden for selskabsskat.
Enheden SMS 16 – Selskabsskat består af 20 medarbejdere. Enheden er en del af afdelingen Små og mellemstore selskaber, som har ansvaret for alle Danmarks små og mellemstore selskaber og deres hovedaktionærer samt offentlige virksomheder og institutioner. Vi er ca. 340 medarbejdere i 17 enheder i afdelingen Små og mellemstore selskaber. Vi arbejder med kontrol, vejledning mv. af små og mellemstore selskaber, og arbejder målrettet på at sikre, at selskaber betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.

Dine primære opgaver
Vi søger en studentermedhjælper primært til sagsbehandling af anmodninger om betalingserklæring ifm. frivilligt selskabsophør.

Faglig interesseret i skatteret
Vi forestiller os, at du enten har relevant erfaring eller, at du er stud.oecon., stud.merc.jur., stud.merc.aud. eller tilsvarende og du har afsluttet din bacheloruddannelse og har mindst et år tilbage af dit studie. Derudover har du en interesse for skatte- og forvaltningsret. Det er en fordel – men ikke et krav, hvis du har haft skatteretlige valgfag.

Som person er du grundig og omhyggelig og arbejder struktureret. Da jobbet indeholder både telefonisk og skriftlig kundekontakt, er det vigtigt at du er omgængelig, serviceminded, samarbejdsvillig, og god til at kommunikere i både skrift og tale.

Vi tilbyder

  • En spændende og afvekslende hverdag med alsidige opgaver med muligheder for ansvar
  • Et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger at sparre med
  • En fleksibel arbejdsplads, der tager hensyn til dit studieliv
  • Et job med store kontaktflader i en stor virksomhed
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV, studiejournal, eksamensbeviser og eventuelle andre relevante bilag bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 6. august 2023.

Spørgsmål besvares gerne af funktionsleder Jesper Riis-Jensen. Send venligst en SMS til 72 38 35 53, så ringer Jesper tilbage.

Vi holder løbende samtaler. Tiltrædelse pr. 1. september 2023 eller efter aftale. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdstiden er ca. 15 timer om ugen i gennemsnit og den tilrettelægges, så det passer bedst muligt med dit studie. Der vil være mulighed for yderligere fleksibilitet i forbindelse med eksamensperioder. Arbejdsstedet er Brovej 20, 8800 Viborg.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Viborg, Brovej 20-22, 8800 Viborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170362&DepartmentId=9408&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5880031

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet