BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at udvikle og vedligeholde et komplekst omsorgssystem (Nexus) samt servicere brugerne af dette, så er du måske lige den vi leder efter til en stilling i Sekretariatet, Social, Sundhed & Omsorg. Vores løsning er i rivende udvikling og sammenhæng med andre systemer har stort fokus.
Fagområderne Social, Sundhed og Omsorg arbejder alle i vores Nexusløsning og kompleksiteten er derfor høj. Målet er at skabe det bedst mulige arbejdsværktøj for brugerne med så få, men præcise informationer som muligt.
I Sekretariatet er vi 79 medarbejdere fordelt på 2 afdelinger, Administrationen og Politik og Udvikling. Du vil blive en del af et team bestående af 3 systemadministratorer, som arbejder tæt sammen med vores kvalitetsfaglige udviklingskonsulenter og ind i den organisering vi har sat op omkring udvikling, implementering og undervisning.
Ud over arbejdet med omsorgssystemet har teamet også opgaver med drift af andre digitale løsninger som for eksempel skærmløsninger (borger/medarbejder) og låsesystemer.
Som systemadministrator får du bl.a. følgende opgaver
- omsætte behov fra driften til konkrete og brugervenlige løsninger i Nexus
- implementere nye funktioner i Nexus i forhold til f.eks. ny lovgivning, nationale standarder og kommunens egne ønsker.
- systemopsætning for både de kommunale og private leverandører
- deltagelse i kordinerende arbejdsgrupper mellem drift, myndighed, sygeplejefaglige konsulenter og systemadministration.
- support og fejlsøgning i forhold til den tekniske brug af Nexus
- support og drift af mobile enheder
- kontakt til systemleverandør og deltagelse i udviklings- og Erfa-møder
- ansvarlig for oprettelse af roller, rettighedsstyring og kontrol
Vores forventninger til dig som systemadministrator er en serviceminded og struktureret person, som ideelt set har
- god systemforståelse og stærke IT-kompetencer
- kendskab til de kommunale fagområder, Social, Sundhed og Omsorg
- kendskab til KMD Nexus eller lignende systemer
- en struktureret, selvstændig og målrettet tilgang til arbejdet og kan prioritere egne opgaver
- evnen til at samarbejde og gå i dialog på alle niveauer og på tværs af faggrænser
- en sundhedsfaglig eller administrativ baggrund og gerne med erfaring fra samme eller lignende funktion
- kendskab til FSIII (Fællessprog III) og eller VUM 2.0
Hvem er vi?
I Viborg Kommune har byrådet vedtaget en sammenhængsmodel, hvor vi skal sikre, at borgerne oplever en sammenhængende, værdiskabende og helhedsorienteret indsats fra kommunen. Det gør vi med udgangspunkt i visionen ”vi gør livet lettere for dem vi er til for”.
Hvad kan vi tilbyde?
Et alsidigt og udviklende job med alt fra store projekter til akutte udfordringer som kræver handling her og nu. Den fleksibilitet, vi forventer i forhold til at få løftet opgaverne, får du igen i form af stor frihed til selv at tilrettelægge opgaveløsningen og arbejdsdagen. Vores omgangstone er uformel, og vi lægger vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde, også når vi har travlt.
Løn- og ansættelsesforhold
Efter gældende overenskomst mellem KL og din faglige organisation på et niveau, der svarer til kvalifikationerne.
Ved ansættelsen vil der blive indhentet straffeattest.
Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om jobbet, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Claus Ehrenreich-Petersen på telefon 87 87 60 70.
Samtaler
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 27. februar 2024, og du vil blive indkaldt via mail.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Administrationen, Prinsens Alle, 8800 Viborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5988055