BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Indkøbsteamet i Forsyning & Service søger en indkøbskonsulent til Aarhus Universitetshospital (AUH). Du bliver del af et velfungerende team, som er en del af staben i Forsyning & Service.
Hvem er vi?
Forsyning & Service har til opgave at organisere og udføre hospitalets service-, logistik- og forsyningsopgaver. Som indkøbskonsulent vil du være et vigtigt bindeled mellem hospitalets afdelinger og interne og eksterne samarbejdspartnere. Indkøbsteamet har opgaven med at optimere anvendelsen af de regionale indkøbsaftaler i et direkte samspil med hospitalets afdelinger, hvor vi også fungerer som kontaktperson.
Opgaver
I Indkøbsteamet bliver du del af en spændende proces, hvor du kommer til at indgå i løsning af driftsopgaver, men også bliver inddraget i koordinering og planlægning af disse. Indkøbsteamet og Forsyning & Service arbejder i fællesskab med at optimere logistik flowet på AUH. Det er derfor en fordel, hvis du har kendskab til lageroptimering og standardisering. Du kommer i dit daglige arbejde til at indgå i løbende dialog med afdelingerne på hospitalet, som du også vil skulle supportere i indkøbsrelaterede spørgsmål mv. Vores afdeling er i en transformationsproces, hvor vi ønsker at komme tættere på afdelingerne. Du vil derfor få ansvaret for enkelte operationsafsnit, hvor du i samarbejde med de vareansvarlige på afdelingen, skal sikre den bedst mulige varetilgængelighed.
Dine primære arbejdsopgaver vil være
- sikre den daglige vareforsyning til afdelingerne
- support til afdelingerne via mail og telefon om indkøbsrelaterede spørgsmål
- projekter i forbindelse med optimering af indkøbsprocessor
- hjælpe hele hospitalets afdelinger med at identificerer de mest optimale indkøbspriser
- afholde møder med afdelingerne på AUH
- agere bindeled mellem drift/forsyning og afdelingen
- opfølgning på restordrer, erstatningsvarer og udfordringer for vores afdelinger
Kvalifikationer
Vi forestiller os, at du har minimum 2-3 år erhvervserfaring med indkøb, som gerne er suppleret med relevant uddannelse inden for området. Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Erfaring i at arbejde med IT og SAP, Excel, og gerne kendskab til regionens IT- og økonomisystemer: BI-portalen, ØS. Dine samarbejdsevner er gode, og du har lyst til at indgå i positiv dialog med hospitalsafdelingerne og andre samarbejdspartnere. Du trives godt i en organisation med højt til loftet og med en uformel omgangstone.
Vi tilbyder
Vi tilbyder et job i en stor organisation i konstant bevægelse. Engagerede ansatte og rigeligt med opgaver, som kan give en travl hverdag, hvor du også selv får mulighed for at sætte dit aftryk på opgaven med at sikre vareforsyningen på hospitalet. Vi har flextid og mulighed for hjemmearbejde. Vi sørger for en god intern oplæring, som du skal forvente vil tage omkring et års tid, før du er fuldt inde i arbejdsopgaverne og kan arbejde selvstændigt 100%.
Løn og ansættelsesvilkår
Du vil blive ansat efter gældende overenskomst, og vi forventer, at du kan begynde 15. august 2024 eller snarest herefter. Stillingen er på fuld tid, og der er tre måneders prøvetid.
Stillingen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.
Arbejdsstedet er Aarhus Universitetshospital, Forsyning & Service, Carl Krebs’ Vej 36, 8200 Aarhus N.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte indkøbskonsulent Stine Taustrup på 7845 8222 eller sektionsleder Michael Jensen på mobil 2177 1853 eller mail micjense@rm.dk.
Ansøgningsfrist: Der er ansøgningsfrist til stillingen mandag den 20. maj. Vi forventer at holde samtaler i uge 22 og 23.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Midtjylland, Carl Krebs' Vej, 8800 Viborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6044146