Administrativ medarbejder til Energiklagenævnets Sekretariat

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Energiklagenævnets sekretariat søger en dedikeret og kompetent administrativ medarbejder med erfaring inden for sekretariatsbetjening, herunder screening, sagsoplysning samt udarbejdelse af afgørelser. Som en vigtig del af vores team vil du bidrage til at sikre rigtige afgørelser i rette tid inden for energisektoren.

Du vil løbende skulle arbejde med en betydelig portefølje af sager. Din primære opgave er at screene sagerne, når de modtages i sekretariatet, og identificere de juridiske problemstillinger, der skal håndteres i de indledende faser af sagsbehandlingen. Herudover skal du varetage sagsoplysningen, besvare henvendelser vedrørende sagerne samt identificere og løse de problemstillinger, der opstår i forbindelse med hermed, sammen med teamets jurister. Du får endvidere mulighed for at bidrage til udarbejdelsen af afgørelsesudkast.

Vi tilbyder et spændende, udfordrende og vigtigt arbejde i en styrelse, som løser en række samfundsmæssige vigtige opgaver. Vi arbejder i et åbent og uhøjtideligt miljø med fokus på sparring, udvikling og godt kollegaskab.

Vi går op i at være en god arbejdsplads. Derfor prioriterer vi nærværende ledelse, fleksibilitet og gode muligheder for at balancere arbejds- og privatliv. Dertil hører også et godt socialt sammenhold, som understøttes af vores aktive personaleforening, der arrangerer events og begivenheder på tværs af organisationen.

Vi forestiller vi, at du:

har en kontoruddannelse, en bachelor i offentlig administration eller anden relevant uddannelse. Det vil være en fordel, men er ikke en betingelse, at du har erfaring fra en anden offentlig myndighed, og at du har et grundlæggende kendskab til forvaltningsloven og offentlighedsloven.

Vi lægger vægt på, at du

  • kan arbejde selvstændigt, evner at holde mange bolde i luften og prioritere dine opgaver, så de behandles rettidigt
  • har gode analytiske færdigheder og er interesseret i arbejdet med juridiske opgaver
  • har stærke skriftlige og kommunikative evner
  • er i besiddelse at af gode samarbejdsevner og et godt humør
Ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK.

Arbejdsstedet vil være Toldboden 2, 8800 Viborg – kun få minutters gang fra bus- og togstationen.

Ansøgninger skal være modtaget senest tirsdag den 7. november klokken 23.59.

Vi forventer at holde samtaler i uge 47. Ansættelse er fra 1. januar 2024 eller efter aftale.

For mere info kan du teamchef Helle Qvortrup Tvilum Bachmann på tlf. 72 40 56 48.

Brug vores online ansøgningsmodul ved at klikke på "søg stillingen".

Vi glæder os til at høre fra dig!

Vil du vide mere?

Læs mere om at arbejde i Nævnenes Hus på: https://naevneneshus.dk/karriere/

I Erhvervsministeriet tror vi på, at et inkluderende, mangfoldigt arbejdsmiljø styrker opgaveløsningen. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund og lige muligheder for alle vores jobansøgere. Vi opfordrer alle til at søge stillingen uanset alder, køn, handicap, seksualitet, religion eller etnisk tilhørsforhold













INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Nævnenes Hus, Toldboden , 8800 Viborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5930358

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook