BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du nikke genkendende til rollen som handlekraftig og engageret Marketing Business Manager er denne stilling noget for dig.
Som vores nye Marketing Business Manager vil du have ansvaret for marketingindsatsen for 1-2 af vores selskaber – fra strategisk planlægning til operationel eksekvering. Du arbejder tæt sammen med ledelsen og kolleger om at udvikle og implementere marketingstrategier, samtidig med at du har det primære ansvar for at sikre, at selskabernes visioner og mål bliver omsat til klare og effektive marketingaktiviteter.
Samarbejde en vigtig del af teamets holdånd. Vi drager nytte af hinandens spidskompetencer og har stor fokus på erfaringsudveksling, og sparring på tværs af teamet. Samtidig værdsætter vi din evne til at tage ejerskab og føre projekterne sikkert i mål.
Blandt afdelingens opgaver hører bla.
- Udvikling og eksekvering af digitale kampagner – på sociale medier, Google Ads og e-mail marketing platforme.
- Indholdsproduktion – Udarbejdelse og optimering af tekst og grafisk indhold til brochurer, nyhedsbreve, sociale medier og hjemmesider.
- Kunderejseoptimering (CJO) – Analyse og optimering af kundeoplevelsen med særligt fokus på leadgenerering og konverteringsoptimering.
- SEO og websitevedligeholdelse – Sikre, at hjemmesider er SEO-optimerede og løbende opdaterede.
- Strategisk marketingplanlægning – Samarbejde med ledelsen om udvikling af langsigtede marketingstrategier.
Din faglige profil
Du har formodentlig en relevant uddannelsesmæssig baggrund indenfor marketing eller kommunikation sammen med en væsentlig erfaring med flere af nævnte opgaver indenfor B2B markedet. Du har lyst til at blive dybt involveret i selskabernes salgsstrategier og produktområder, og evner med din kommercielle forståelse at fokusere på rettidig eksekvering af relevante tiltag.
Dertil kan du nikke genkendende til at du har:
- Stærke kommunikative evner – og kan formidle klart og præcist både skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk.
- Bred marketingforståelse – Du arbejder både strategisk og operationelt med marketing
- Erfaring med indholdsproduktion – Du kan producere og vedligeholde indhold til sociale medier, nyhedsbreve, brochurer og websites.
- Erfaring med B2B-marketing, gerne B2R – og det er en fordel, hvis du har arbejdet med eksportmarkeder eller tekniske produkter.
Som person er du kendetegnet ved, at du kan eksekvere, og får tingene til at ske. Desuden kan nævnes at du:
- Trives med at arbejde selvstændigt og kan bringe dine egne opgaver til ende
- Er handlekraftig og trives godt med deadlines, der kræver løbende prioritering af dine opgaver
- Kan finde balancen mellem at lytte og dele ud af egen viden og erfaringer
- Har et positivt sind og ser muligheder, hvor andre ser udfordringer.
- Er en teamplayer
Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling i en effektiv og velkonsolideret virksomhed, hvor opgaverne løses i tæt samarbejde mellem dygtige kolleger i et dynamisk og uhøjtideligt miljø. Lønnen forhandles efter kvalifikationer, og der tilbydes attraktive kantineforhold, pensionsordning, sundhedsforsikring samt vækstbonus. I koncernen vægter vi både fysisk og mental sundhed højt og arrangerer løbende aktiviteter i vores "sund og glad på job" koncept. Vores arbejdsmiljø er vigtigt for os, og dette kan ses på vores halvårlige trivselsundersøgelse, som vi scorer højt på. Alt sammen elementer, der følger vores motto: NO COMPROMISE.
Ansøgning og tiltrædelse
Vi ønsker stillingen besat d. 1. februar 2025 eller hurtigst muligt, og vi indkalder derfor løbende til samtale. Send din ansøgning hurtigst muligt via "søg jobbet" i annoncen. Øvrige ansøgere tages ikke i betragtning. Ønsker du flere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte Marketingdirektør Christen Overgaard på tlf. 21 860 860.
Vi glæder os til at høre fra dig.
AC Group A/S ejer virksomhederne AC Hydraulic A/S, Hydraflex A/S, NH Handling A/S, Intopit A/S, Anker A/S, AC Motors A/S, og AC Estate A/S. Koncernen beskæftiger godt 300 medarbejdere og har en samlet årlig omsætning på over 500 mio. kr. Eksporten til mere end 50 lande udgør ca. 80 % af omsætningen. Koncernen er 100% danskejet gennem 3 generationer.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
AC Group A/S, Fanøvej, 8800 Viborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6137440